herpa liebherr lr1600/2

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    toineboz
    Participant

Hallo ik ben tot de gelukkige onder ons die de mammoetkraan in bezit heb.
    Maar nu is mij vraag of jullie ook zo problemen hebben met het monteren van de draad voor de kraanhaken,is er misschien iemand die daar een tip voor heeft

Ron van der Velpen
    Participant

Ik heb dan wel niet de Mammoet, maar de Felbermayr-versie. De kraanhaken vond ik op zich al niet geslaagd, dus ben ik eerst bezig geweest om deze aan te passen. Onder andere heb ik de Herpa-rollen gewisseld voor nylonrollen. Ook heb ik van de grootste haak het haakdeel kantelbaar gemaakt (conform voorbeeld). Vervolgens de boel in de kleur matzwart geschilderd. De diverse transfers (strepen en teksten) voor de haken heb ik uitgetekend en zelf geprint. Helaas was ik zelf niet tevreden met het resultaat, vandaar dat ik deze gisteravond heb doorgestuurd om er echte decals van te laten maken. Ondertussen heb ik nog geen enkele haak ingeschoren

Maar, dit lost niets op voor het inscheren van de haken. Kun je aangeven waar het probleem zit?
    Als ik de montagehandleiding van Herpa lees, lijkt het allemaal wel logisch in elkaar te zitten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.