Gert Velthuizen

Home Forums Stel jezelf voor Gert Velthuizen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #15658

    Al jaren niet echt heel actief, zeg maar gerust een beetje slapend qua HO-modelautoclub. Zeker niet qua HO modelauto’s, zelfs een beetje aan het klussen er mee. Recent heb ik een Nederlandse vuilniswagen voorzien van een Kenworth cabine omdat ik nu eenmaal met een USA gerichte treinenbaan bezig ben. (Ook al decennia ondertussen, maar goed) En daar horen auto’s bij. Ik ben best wel een beetje maf van containers en, heel gek, de leuke Pinzgauer karretjes.
    Er komt weer meer verbouwing aan, ik ga me weer wat drukker met die leuke HO Modelautoclub bezig houden, want een mooi cluppie ist zeker.

    #15659
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    ‘Welkom terug’ Gert!
    Leuk om te lezen! Als het goed is zien we elkaar op 8 maart op de beurs dan!
    Groet,
    Jurgen

    #15662
    sw
    Deelnemer

    Ik denk dat je 8 maart zeker naar Eefde moet komen, want als je Amerikaanse modellen zoekt dan kun je dan zeker wat vinden. We hebben zoiezo één handelaar met alleen maar Amerikaans.

    Gr. Sybrân

    #15788
    arie van urk
    Deelnemer

    Hij leeft nog ……

    Vriend …

    #42907
    arie van urk
    Deelnemer

    Voor diegene die het nog niet mee gekregen heeft.
    Op 23 Augustus is Gert Velthuizen overleden als gevolg van een hartfalen een paar dagen daarvoor.

    Hij had het plan om met een stukje diorama naar de modeldag te komen ,maar helaas hebben we afscheid moeten nemen….

    rouwkaart

    #42908
    Jurgen
    Moderator

    Tjeetje Arie, wat een triest bericht breng je ons op de zaterdagavond. Ik had het nog niet meegekregen. Wat een verschrikkelijk bericht, zo jong en zo plotseling. Gert kende ik nog niet zo heel lang, sinds enkele jaren als kritisch lid tijdens de ALV en de kascontroles. En de laatste jaren als mede-bestuurslid.
    Ik wens de familie, nabestaanden en kennissen heel veel sterkte bij dit plotselinge verlies namens bestuur en leden van de HO-Modelautoclub Nederland.

    Jurgen Maassen
    voorzitter

    PS. Arie, bedankt voor het delen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.