DAF 2600 Van Seumeren (Brekina)

Home Forums Vrachtauto’s DAF 2600 Van Seumeren (Brekina)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #4577
    peterg
    Deelnemer

    Gisteren hebben Jan van Wees en ik de proefmodellen van de DAF’s 2000DO en 2600 van Brekina in de Van Seumeren uitvoering mogen keuren. Op wat kleine opmerkingen na (kleur velgen en achterspatborden 2600 en kleur grille 2000DO) zag het er al fantastisch uit. Heel opvallend bij de 2600 zijn de zilverkleurige randen rondom de ramen, de ruitenwissers en de handgrepen aan de voorkant.
    Zeer waarschijnlijk komen ze samen in een set: de 2000DO met het Nooteboom diepladertje en de 2600 met een huiftrailer.
    We mogen nog geen complete foto’s laten zien, maar om jullie toch al wat enthousiast te maken een paar kleine detailfoto’s

    In mijn ogen wordt de DAF 2600 in deze uitvoering het mooiste vrachtwagenmodel dat ooit door Brekina is uitgebracht !!!!!

    #4581
    Joske
    Deelnemer

    Heeeel erg GAAF Peter… kan nu echt niet meer wachten.

    #4589
    bema
    Deelnemer

    dat ziet er veelbelovend uit

    #4591
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Dus het zit er nu toch echt aan te komen!

    #4593
    Joske
    Deelnemer

    Planing zou eind november zijn dat de eerste 2600’s geleverd zouden worden hoorde ik onlangs… maar of dat werkelijk zo zou zijn… ik hoop het maar.

    #4600
    Arnold
    Moderator

    Dit is een echte ’teaser’. Dit beloofd heel wat! Ik denk dat ze mooi staan naast de DAF 95 die Jan ooit heeft laten maken.

    #4601
    Marc
    Deelnemer

    Peter, je houdt ons toch niet voor de gek met foto’s van het 1:50 model :mrgreen:
    Het ziet er geweldig uit!

    #4602
    Dickje
    Deelnemer

    * zit kwijl uit mondhoek op te vangen*

    Wie is er als eerste op Nederlandse bodem, de DAF 2600 of Sinterklaas? That’s the question.

    #4603
    Pim van Leeuwen
    Deelnemer

    Ik gok Sinterklaas, maar om eerlijk te zijn vind ik die 2600 interessanter…..
    bovendien kwam de sint vorig jaar ook al (en volgend jaar ook weer)

    #4605
    peterg
    Deelnemer

    Aan het aantal positieve reacties hier te zien, gaat dit model dus echt een toppertje worden.
    Om de spanning nog wat verder op te voeren nog een tweetal detail foto’s. Zoals eerder opgemerkt,is de kleur van de velgen nog niet correct: deze moeten zwart i.p.v. rood zijn.

    #4606
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Afgaande op de details lijkt het inderdaad een 1:50 model.
    Super!
    En die wielen maken we desnoods zelf wel zwart.

    #4607
    Joske
    Deelnemer

    Het word gewoon een perfect model.. en het zal zeker een topper worden in de van Seumeren kleuren.. maar ook andere zullen goed in de smaak vallen… ik denk persoonlijk nog meer dan de DO… 🙂

    #6771
    peterg
    Deelnemer

    Afgelopen zaterdag in Ede waren de proefmodellen te zien op de stand van de Mammoet-Store:

    De verwachting is dat ze begin april in de shop komen: setprijs € 59,00

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.