Chris van Diesen

Home Forums Stel jezelf voor Chris van Diesen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #16351
    Groterdam
    Deelnemer

    Naar aanleiding van het bericht dat Groterdam een Daf vrachtwagen van Artitec naar oplegger had aangepast, kwam dat stukje van facebook hier terecht.
    Chris van Diesen dus en webmaster van http://www.hetgroterdamproject.nl.
    Werkzaam bij Modeltreinexpress te Vlaardingen.
    Auto’s hebben zeker mijn interesse (ze horen in het landschap thuis om de treinen, maar daar ligt toch de meeste interesse. Militair uitgezonderd, dat bouw ik wel (YP en dikke Daf op mijn site te vinden)
    Echter, nadat ik in Spanje wat Daf personenwagens vond (Daffodil modellen) en die toch ging opwaarderen, nam ik de kritiek op de Daf autotransporter ook op en heb deze versmald en maar gespoten.
    Ik zal een draadje in het forum openen om dat een beetje te laten zien.

    Volg dit forum trouwens al wel een hele tijd, erg handig voor me als er weer eens wat nieuws uitkomt.

    #16448
    Jurgen
    Moderator

    Op de website van Het Groterdam Project bespreekt Chris regelmatig bouwpakketjes en verbouwingen. Niet alleen Daf/Daffodils, maar een tijdje terug ook een Opel, eh sorry Renault garage. Een zeer gedetailleerd bouwverslag kunt u vinden in het bericht ‘Garage van KitNord‘. Gezien het raakvlak met auto’s lijkt dit onderwerp me ook interessant voor dit forum.

    #16454
    Arnold
    Moderator

    Dat is een leuke beschrijving van de bouw van de garage, Chris. Kende dit merk en dus zeker de kit niet.

    Groeten,

    Arnold

    #16491
    Groterdam
    Deelnemer

    Absoluut een heel leuke kit en fijn om te bouwen 🙂

    #16516
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Is heel mooi! Goede beschrijving ook.

    #16664
    Groterdam
    Deelnemer

    Dank U 🙂

    #16693

    Bedankt Chris, leuke en leerzame links heb je geplaatst. Dat geeft weer stof tot nadenken……..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.