Boycot?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    bennie
    Moderator

Al dagen zie ik geen berichten meer in het forum verschijnen.
    Nu waren er negatieve berichten over dit forum.
    Dit is toch geen aanleiding tot een boycot?
    Of ligt iedereen in de zon vitamine D te tanken?
    Bennie.

Dickje
    Participant

Het was mij ook al opgevallen. Aangezien de meeste berichten ‘s-avonds verschijnen en de zon dat niet schijnt, zou het best wel eens kunnen dat men niet zo enthousiast meer is. Het forum is dan ook nogal onoverzichtelijk en ik mis een hoop zaken van het oude forum.

Joske
    Participant

Ik denk gewoon niets te melden, gebeurde op het oude forum ook wel dat er een paar dagen niets was…

Arnold
    Moderator

Inderdaad, weinig te melden en moet nog wel even wennen aan de nieuwe indeling.

Pim van Leeuwen
    Participant

Niks aan de hand! Alleen Jan (Scholten) post zijn berichten nu officieel op de site!
    Waar we overigens gewoon op kunnen reageren!!(voor wie dat nog niet wist) 😯

Frank Schneider
    Participant

De koppen in de kolom aan de rechterkant met ‘Laatste nieuws’ zijn identiek aan het nieuws aan de linkerzijde van de homepage van de site. Misschien is het technisch mogelijk dat daar de ‘laatste forumberichten’ komen te staan? Bij bijv. mo87.de hebben ze dat ook. Je hebt dan altijd overzicht of er recent nog interessante berichten zijn gepost in het forum.

Griffendahl
    Participant

Goed idee, zal eens kijken of zoiets op korte termijn te realiseren is.

Edit: Aangepassing, heb het toegevoegd. Is dit ongeveer wat je graag zou willen ?? De laatste nieuwsberichten wil ik niet weghalen om 2 redenen, allereerst staat die balk op meer pagina’s als alleen de eerste en ten tweede is het goed voor onze vindbaarheid in zoekmachines.

Frank Schneider
    Participant

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Ik denk dat veel clubleden hier blij mee zijn!

Arnold
    Moderator

Goed gedaan admin!

Griffendahl
    Participant

Bedankt, heb verder vandaag ook de archiefweergave verbeterd. Als je eerder een maand selecteerde kreeg je slechts 10 resultaten per pagina, ik heb dit opgehoogd tot 20.

Cor-DutchArt
    Participant

Jammer wel dat er geen registratie is van reakties op Jan z’n nieuws.
    zo weet je niet of er reakties op geweest zijn.
    Kunnen die niet tussen de rest van de (forum) reakties?

Overigens vind ik ook dat er op dit forum duidelijk minder gereageerd wordt.

Webmaster
    Keymaster

Hallo Cor en andere site-gebruikers,
    Als je onderin de blauwe balk klikt op ‘Reacties RSS’, dan krijg je de https://www.ho-modelautoclub.nl/comments/feed/ te zien en dat is een overzicht van de laatste reacties.
    Het is welliswaar niet zo overzichtelijk als het lijstje van de actieve forumtopics, maar volgens mij wel werkbaar.

met vriendelijke groet,
    Jurgen

Griffendahl
    Participant

Jammer wel dat er geen registratie is van reakties op Jan z’n nieuws.
    zo weet je niet of er reakties op geweest zijn.
    Kunnen die niet tussen de rest van de (forum) reakties?

Als het goed is, is het nu wat duidelijker of er al reacties zijn op Jan zijn berichten 🙂

JanS
    Participant

Reacties zijn trouwens ook op de facebook-pagina te vinden!
    Jan

Cor-DutchArt
    Participant

Dat scheelt inderdaad!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.