Home › Forums › HO-Modelautoclub › Berichten 173 is zojuist aan de drukker aangeleverd
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 stemmen, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Arnold.
- AuteurBerichten
- 19 september 2013 om 09:31 #9416bennieModerator
Berichten 173 is zojuist aan de drukker aangeleverd.
Over enige tijd kunt u de volgende onderwerpen verwachten:
-De Praktijk
-Citroën SM
-Mercedes-Benz Citan
-Bennie’s Beursberichten
-Hollandse Nieuwe
-Kort Amerikaans
-het laatste nieuws
-Faun Variopress vuilniswagen
-Snappers Strakke Sjouwers
-Eenvoudige ombouwen met Wiking, Roskopf en Brekina modelauto’s
-Liebherr 250EC torenkraan
-Liebherr LTM1350-6.1
-Bedrijfsbrandweer Kuwait Petroleum
en natuurlijk de vaste rubrieken.Dit alles is mogelijk gemaakt door de vaste redactieleden en uw bijdragen.
Mijn dank hiervoor.Houdt de brievenbus in de gaten.
Bennie van Meurs.
20 september 2013 om 19:25 #9427JurgenModeratorHallo Bennie, dat is goed nieuws! Ik heb de scharnierpunten van de klep van de brievenbus gesmeerd, de deurmat gestofzuigd. Oftewel ik ben er al helemaal klaar voor! Hoeveel nachtjes slapen nog ongeveer (zag de 1e (?) pepernoten al weer in de winkel…)? 😀
22 september 2013 om 19:14 #9436ArnoldModeratorGoeie voorbereiding Jurgen!
Ik heb het pad naar de deur extra geveegd en de scheve tegels recht gelegd.(De eerste pepernoten waren er al einf juli, Praxis was de kerstspullen alweer aan het opstellen….)
23 september 2013 om 17:26 #9444Cor-DutchArtDeelnemer4 berichten aan het bekijken – 1 tot 4 (van in totaal 4)
Berichten 173 is zojuist aan de drukker aangeleverd.
Mag ik wel opschieten… 😆3 oktober 2013 om 16:42 #9645DickjeDeelnemer….en ik struikelde erover toen ik van mijn werk thuis kwam. Ziet er weer prima uit, mooie opmaak weer. Hulde!
3 oktober 2013 om 16:48 #9648Cor-DutchArtDeelnemerIk weet niet wat het is, maar deze lijkt me nog beter dan de vorige!
De complimenten jongens!3 oktober 2013 om 18:01 #9655arie van urkDeelnemerHij zat hier ook in de brievenbus……
Straks even lekker de tijd voor nemen…4 oktober 2013 om 17:54 #9671ArnoldModeratorGisteren ontvangen en begonnen met lezen, vandaag weer verder.
staan weer hele mooie dingen in en ik ben nog niet eens klaar met lezen. - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.