- This topic has 23 reacties, 10 stemmen, and was last updated 11 years, 9 months geleden by .
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Berichten 171 ligt bij de drukker
Over enkele weken kunt u zich verheugen over de volgende onderwerpen:
Herpa modelreeksen naar kleur
Volvo New FH
Fiats van Tololoko
Modelauto’s uit het Westland
Friese modellen
FTF FT10.40D Nilo
SPMT’s in 1:87
Mc Cormick D326 van Herpa
Een bezoek aan het VSM archief
Verslag van de Algemene leden Vergadering.
En natuurlijk alle vaste rubrieken.
Bennie van Meurs.
Dat belooft weer wat!!
Hallo, heb het blad vanmorgen ontvangen,
en het ziet er wederom goed uit!! 😉
Ook ik heb het blad vandaag met de post mogen ontvangen.
Het ziet er weer top uit. 🙂
Vandaag weer ontvangen. Nu nog tijd vinden om het blad door te spitten 😆
Ook in Etten-Leur (althans bij mij) vandaag bezorgd! De eerste artikelen al gelezen! Ziet er weer goed uit. Complimenten aan de redactie en alle gastschrijvers!
Ja, bij mij ook Jurgen!
Jammer dat we Bennie moeten missen morgen.
Ondanks dat ik niet in Eefde kon zijn heb ik mij dit weekend kostelijk vermaakt tijdens ons jaarlijkse vriendenweekend in Reuver (L)
Enig smet tijdens het weekend was dat ik mijn knieband heb opgerekt tijdens een verkeerde beweging.
Ik moet ook niet proberen mij op toestellen voor jeugdigen te begeven.
Bennie loopt ook al tegen de 50!!!
En dus zat ik zaterdagavond bij de huisartsenpost in Venlo en nu thuis met mijn been in de ruststand.
Bennie
Je kan ze ook geen moment alleen laten he!!!!
Beterschap Bennie! Hoop dat je snel weer op de been bent!
PS ik ga steeds meer geloven in de lijfspreuk van een vroegere directeur: ‘sports are dangerous for your health’ 😆
Houd je poot stijf, Bennie!
Overigens de Berichten was dit keer mooi op tijd, ziet er prima uit.
Ik heb nr. 171 nog niet ontvangen. Ik wacht nog maar even geduldig af. Zijn er nog meer mensen die hem nog niet ontvangen hebben?
hmmm… er is in de buurt wel een uitgebrande posttas gevonden…
Ik hoop niet dat die postbode zo’n grote wijk heeft dat hij daarom ook bij mij nog niet binnen is
Ok, dan ben ik dus niet de enige
De HO-Modelautoclub Nederland is een vereniging van en voor liefhebbers, verzamelaars, bouwers en verbouwers van modelvoertuigen in schaal HO, schaal 1 op 87. De vereniging werd in 1986 opgericht.
De club geeft zes keer per jaar het clubblad HO-Modelautoberichten uit. Er worden vier ruilbeurzen per jaar georganiseerd. Gratis toegang! Ben je tafelhouder EN lid, dan is de eerste tafel gratis.