Bericht van de redactie: nr 200

Home Forums HO-Modelautoclub Bericht van de redactie: nr 200

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #30185
    bennie
    Moderator

    HO-Modelauto Berichten 200
    U zult denken, wat bedoelt de redactie hiermee. Nou, de 200ste HO-Modelauto Berichten kondigt zich aan. Het duurt dan nog wel bijna 8 maanden alvorens dit jubileumnummer bij u op de deurmat ploft, maar de redactie begint nu zo langzaam aan te denken over de inhoud hiervan. Natuurlijk kunnen we terugblikken op de 199 voorgaande nummers en andere clubhistorie, maar dat is eigenlijk in HO-Modelauto Berichten 191 al gebeurd en dat ligt de meeste van ons nog vers in het geheugen.
    Daarom hebben wij als redactie iets anders bedacht; Laten de clubleden eens een groot deel van HO-Modelauto Berichten 200 vullen met verhalen en anekdotes uit de afgelopen 32 jaar dat de HO-Modelauto Berichten bestaat. Wat zijn uw herinneringen aan uw HO verleden, wat was de reden om lid te worden, wat heeft u opgestoken, geleerd of afgeleerd aan de hand van bijdragen in de HO-Modelauto Berichten? Dit soort verhalen zoeken we.
    Oké, we zijn er vroeg bij, maar we moeten u ook de tijd geven om met iets opmerkelijks op de proppen te komen.
    Bijdragen kunnen gestuurd worden naar redactie@ho-modelautoclub.nl
    Succes
    Bennie van Meurs

    #30190
    Jurgen
    Moderator

    Hallo Bennie en overige redactieleden,
    Zoals gemeld heb ik een idee voor een artikel. Nu nog wat inspiratie en tijd vinden om het te schrijven. Misschien weer rond kerst 😉 . D’r komt dus in ieder geval een artikel(tje) van mij. Ben wel benieuwd naar de verhalen/anekdotes van de overige clubleden. En je hoeft dus geen 32 jaar lid te zijn om een artikel voor nummer 200 te schrijven. Ik ben bij het verschijnen van nr 200 bijvoorbeeld nog maar 45 nummers lid. Ook van mijn kant aan de mede-clubleden een oproep om ook de ‘pen’ ter hand te nemen en een stukje te schrijven. Als we dat allemaal doen, dan zijn die 52 pagina’s zo vol 😉 😀 .
    Groet,
    Jurgen

    #30343
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ik zal ook wel eens graven naar mijn eerste aanvaring met de club.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.