aanhanger velgen/banden

Home Forums Gevraagd/gezocht aanhanger velgen/banden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #1245
    bema
    Deelnemer

    Ik ben met wat aanhangers bezig, had 2 opleggers van Promotex, de 48 foot 2 as heb ik verlengd tot een 53 foot 3 as, van de rest van de oplegger heb ik een Trucks ’n Stuff Mack Vision trekker tot een 24 foot bakwagen gemaakt. Had nog wat delen over en daar wil ik 2 aanhangers voor achter een Pick Up maken. Heb bij de Herpa onderdelen gekeken maar kan daar niet de juiste maat banden vinden ( zoals die onder de o.a herpa # 052450 aanhanger zitten ) Is er iemand die a) weet of het onderstel los te koop is en b) zoniet wat een alternatief is? Ik zoek tandem as en enkelas Alvast bedankt, vr groeten Bert

    #1248
    orcecis
    Deelnemer

    Hallo Bert , dat zijn toch gewoon wielen die standaard onder de Herpa bestelwagens zitten?
    En die zijn inderdaad niet los leverbaar hebben volgens mij wel ooit eens in een setje personenwagen wielen gezeten. Als je zo’n aanhanger hebt ben je toch al klaar danheb je het onderstel toch , of zie ik dat verkeerd?
    groet Piet

    #1257
    bema
    Deelnemer

    Hallo Piet, de bak voor de aanhanger is eigenbouw dus niet een kant en klare, hopelijk gaat Cor de foto’s plaatsen dan is het allemaal wat duidelijker groet, Bert

    #1259
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ow…..
    is dat de bedoeling…



    #1270
    orcecis
    Deelnemer

    Hallo Bert , ik bedoelde dus te zeggen als je zo’n aanhangwagen hebt kan je daar het onderstel van afhalen om te gebruiken. Je kan het natuurlijk ook gewoon nabouwen uit Evergreen strip zoveel stelt het nou ook weer niet voor .Zit je alleen nog zonder wielen. Maar als je zo’n platte ahw wil hebben ik heb hem nog op voorraad. groet,Piet

    #1430
    bema
    Deelnemer

    @ Piet, bedankt het is inmiddels voor elkaar, groeten Bert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘aanhanger velgen/banden’ is gesloten voor nieuwe reacties.