4D Masters

Home Forums Personenauto’s 4D Masters

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #3257
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Dit heeft niks te maken met 3D printen, maar is “gewoon” een merknaam uit het verre oosten.
    Ze brengen modellen uit in onze schaal.
    Op de doosjes staat vermeld 1/87.

    De kwaliteit is weinig over te zeggen zolang je de modellen niet gezien hebt.

    Op eBay worden ze aangeboden in een set van 16 verschillende:

    Over details hebben we in elk geval niet te klagen:

    Hier de door Google translate vervormde tekst vanuit het chinees:

    Originele prijs 46 yuan clearing prijs van 36 yuan een beperkt aantal !
    4D assemblage model boxed 1:87 geassembleerd een wereldberoemde auto’s
    Deuren kunnen openen van de doos van ei 16 mini auto pakken
    Schaal: 1:87 grootte van ongeveer 5 cm
    Materiaal: ABS-materiaal, polystyreen GPPS, rubber, metalen onderdelen, onafhankelijke verpakt.
    Prijs voor een volledige set van 16
    Elke auto-modellen geprijsd op minder dan 2,3 yuan, de ultra-goedkope houten?
    De modellen zijn als volgt:
    Lamborghini LP700
    Jaguar XK
    Honda Odyssey
    Nissan 300ZX
    Honda CLK350
    Audi A5 Cabriolet
    Subaru Impreza ST1
    Porsche de Cayman
    Alfa Romeo MiTo
    Porsche Carrera
    MINI COOPER
    Mercedes Benz S600L
    BMW 745i
    Jaguar XK
    Land Rover Discovery 3
    Ferrari California
    Restaurant aanvaardt geen Duijiang! ! Let op, dan kunt u goed geschoten! ! Hartelijk dank voor uw medewerking! !

    Er wordt ook een 12 delige set aangeboden, maar deze is 1:64.
    Daar wordt vermeldt: Die cast kitje, of iets van die strekking.

    #3278
    Dickje
    Deelnemer

    Op welke site vind ik die modellen?

    #3283
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    test…. test…

    #3287
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Het wil voor geen meter, doe mij het oude forum maar!!!

    #3289
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Dickje

    Op welke site vind ik die modellen?

    Stuur me even een mail, op het forum kan het blijkbaar niet.
    Wat een gedoe zeg!

    #3290
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Helaas mensen….
    Het is 3x niks!!!
    Een lijstje van modellen maken is makkelijker dan een model maken wat er in de verte een beetje op lijkt.

    #3293
    JanS
    Deelnemer

    De link staat nu in het bericht.

    #10263
    Frank Schneider
    Deelnemer

    Ik probeer de te polsen of er interess is in de (gezamelijke) aanschaf van de nieuwe serie stretch-limousines. Zelf bestel ik niet graag met mijn creditkaart in China en ik denk dat meer mensen er zo over denken. Daarom probeer ik leveranciers die dit eerder met goede ervaringen hebben gedaan te bewegen voor ons een bestelling te doen. Mogelijk heb ik een aanbieder gevonden, die ze gaat bestellen. Richtprijs zal €5,-/stuk zijn. Graag aanmelden via de interne messages:

    Als je ingelogd bent staat er onder Gebruikersinformatie Sitebeheer (als je niet ingelogd bent staat daar Registreren). Je drukt daarna op Messages en met Send kan je een bericht versturen (er staat een hele lijst met sitegebruikers). Je kunt zo (e-mail)adressen en telefoonnummers uitwisselen, zonder dat ze openbaar worden.

    Korte berichten week 46, aangevuld zaterdag met o.a. bus ‘Hermes’

    #10264
    Marc
    Deelnemer

    Via Ebay internationaal en betalen via PayPal is geen probleem. Alleen ik kan ze daar nog niet vinden. De ebay handelaren war ik de eerdere sets heb gekocht hebben ze nog niet. De porto kosten waren eerder niet zo hoog als die 40$ die via http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.66.r0pgix&id=35678545410 . Frank, heb jij wel een ebay handelaar gevonden?

    #10269
    Frank Schneider
    Deelnemer

    #Marc:
    Iemand die ze voor mij gaat bestellen, hoop ik, bij voldoende afname. Vandaar dat ik hoop dat er mensen reageren via Messages.

    Kan de porto hoger zijn, omdat de doos groter is?
    Als ik de maat van de individuele verpakkingen bekijk en de foto’s op die site, vermoed ik dat er mogelijk steeds 2 dezelfde limo’s in verschillende kleuren in 1 doosje zitten.

    #10300
    JanS
    Deelnemer

    Vorig jaar heb ik de twee eerste sets gekocht voor belachelijk lage prijsjes van iets meer dan 10 Euro en iets meer dan 13 Euro inclusief verzending. Deze set heb ik nog niet buiten taobao kunnen vinden, met zo’n idiote verzendprijs is het voor mij ook niet interessant.
    Ik denk trouwens niet dat er twee modellen in een doosje zitten, ik denk dat die doosjes gewoon groter zijn omdat de modellen langer zijn.

    #10301
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Gewoon wat geduld hebben dus.

    #10668
    JanS
    Deelnemer

    De hele set met de nieuwe Stretch Limousines is nu te vinden op ebay, naam verkoper Forest Wang, naam Wong’s Shop. Leuke prijs!

    #10675
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    En toen vertoonde PayPal kuren…..

    #10817
    Frank Schneider
    Deelnemer

    Hier een aantal 4D Puzzle Models van mijn hand:

    De beide presidential limo’s (de 2009 Cadillac State Car “The Beast” van Obama en de 1961 Lincoln Continental SS 100X van Kennedy) heb ik eerst zwart gespoten, want dat is de enige realistische kleur voor deze modellen.

    De 1999 Lincoln Town Car (rechts) was al zwart, naast een – eigenbouw – 1999 Cadillac Brougham Van Cleef (deze is gebouwd uit een verlengde 1990 Buick Grand National GNX/Regal van Monogram).

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.