Reageer op: De gele serie van Hetterich

Home Forums Blauwlicht De gele serie van Hetterich Reageer op: De gele serie van Hetterich

#28770
Gerard31956
Deelnemer

Omdat ik een groot deel van de gele serie en ook andere gele nu in mijn bezit heb zal ik deze hier regelmatig tonen. De meeste zullen out-of-the-box gebouwd worden en maar weinig gesupert worden.

Ik begin met deze twee modellen die ik los gekocht heb.

Mitsubishi L-300 hoogdak ziekenauto


Mazda 626

Het volgende model compleet gebouwd gekocht. Ik heb bij deze de raamrubbers zwart gemaakt wat lastig was omdat de cabine vastgelijmd was.

MB NG 1922/AK Bachert TLF 24/50

Het volgende model kommt niet uit de gele serie wat te herkennen is aan de zwarte bumpers, velgen e.d.

Roskopf: MB 2222 TroTLF 32/20-15 + 3000 P Ziegler

Dit modell was ook al gebouwd maar de ruitenwissers en de spiegels ontbraken. Deze van een andere Simba gerooft. Raamrubbers zwart gemaakt en decals aangebracht. (vermoedelijk komt deze uit de set met een Jumbo Cheetah)

R+H – GFLF 60/120 (Simba) Rosenbauer

Ook deze Cheetah komt zo niet uit de gele serie wat te herkennen is aan o.a. de velgen. Ook had deze blauwlichten. Deze vervangen door rode en decals aangebracht.

Roco – Dodge Cheetah

Ook deze Unimog stamt niet uit de serie van Hetterich maar heeft wel dezelfde gele kleur. Bij Roco verschenen als lading van een treinwagon.

Roco – Unimog U2450 TLF 28/48-5 Ziegler

Dit model heeft waarschijnlijk in de set gezeten met de Simba vanwege de roodlichtbalk en de grijze waterwerper.

RMM – Jumbo Cheetah