Reageer op: Boeken

Home Forums Algemeen/bouwtips Boeken Reageer op: Boeken

#13388
Cor-DutchArt
Deelnemer

Boek “SEAT 800, de 600 vier-deurs (1964-1967)”
Beste vrienden, ik ben Pablo Murillo, mede-oprichter en eerste vice-president van Club SEAT Spanje 800.
Ik spreek jullie allemaal daar, na 5 jaar werk, heb ik eindelijk het boek dat hij schreef over de geschiedenis van onze SEAT 800 Het boek is getiteld afgewerkt SEAT 800, de 600 vier-deurs (1964-1967) , en is een werk van outreach nonprofit ik autoeditado met UNO Redactie . Het boek beoordeelt alle aspecten rondom het model van de eerste mislukte poging om een 600 met vier deuren te produceren, tot de huidige status van de 800 als voertuig collectie.
Dankzij uitgebreide documentaire werk al hebben sleutelfiguren die betrokken zijn bij de ontwikkeling en productie interviewde, heeft uiteindelijk geresulteerd in een uitgebreide monografie, gestructureerd in 7 hoofdstukken en 2 bijlagen, afgestemd op iedere liefhebber van auto-geschiedenis in Spanje.
amateur en niet alleen het betrokken voertuig is voorzien van: – 240 pagina’s in full colour . offsetdruk op hoge kwaliteit mat gecoat papier 135g – uitgebreid A5 (17×24 cm). –
Het boek bevat 167 foto’s en tabellen.
95% van de foto’s opgenomen zijn onuitgegeven in boeken en tijdschriften en documenten zijn van onschatbare waarde, en dus heeft het primaat afdrukkwaliteit boven alles.
De presentatie zal het boek worden gehouden op zaterdag 27 september 2014 om 19.30 uur in de conferentiezaal van het hotel BestWestern ALFA Airport Hotel , gelegen in de Zona Franca de Barcelona, ​​en u bent allen uitgenodigd om de lezing bij te wonen. Het boek zal beschikbaar zijn vanaf de dag van de presentatie, en kost € 15 *.
Myself’ll zorg voor de verspreiding van het boek te nemen, en kan online of via lokale pick-up op Barcelona vanaf de datum van gekocht worden presentatie.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten, Pablo
* Afronding en betalingen bij de hand of online te vergemakkelijken, zal verkopen voor € 15.
De verschuiving naar de kosten per eenheid (totale geïnvesteerde tussen Chuck) zal gaan voor een beschermend dier waarvan ik lid ben.
Ik heb niets met dit te nemen (zoals ik al zei het boek is een werk van non-profit openbaarmaking), behalve de tevredenheid van het zien van hem eindelijk gepubliceerd.

Vertaalt door Mr. Google vanuit: http://www.seat800.net/libro
Na de presentatie kan het daar besteld worden.