Eindelijk weer ruilbeurs in Eefde! (5/9 bijgewerkt)

Na hele lange tijd organiseert de HO-Modelautoclub Nederland weer een ruilbeurs in Eefde: 12 september 2021. Wel op een andere locatie dan u gewend bent. Dit in verband met de coronamaatregelen en een verbouwing in Het hart. Wij houden de beurs nu in:

Sportzaal “De Stuw” (700m vanaf Het hart)
Bargeweg 5
7211 DC Eefde

Wij houden de beurs zoals u van ons gewend bent van 10.00 uur tot 14.00 uur. Onderaan dit bericht treft u een lijst aan met deelnemers aan deze ruilbeurs.

Fototafel Bennie van Meurs
U kunt ook op deze beurs uw modellen laten fotograferen door Bennie van Meurs, echter in verband met coronamaatregelen gaat het ietsje anders dan normaal. er staan bij Bennie’s fototafel 2 tafels waar u uw model(len) op neer kunt zetten. Graag zouden we een briefje erbij zien met uw naam, wat info over het model en/of meteen een leuk verhaal. En na de fotosessie van Bennie kunt u uw model(len) weer ophalen.

Catering en coronamaatregelen
Op deze beurs is ook voor de catering gezorgd. Dus kom 12 september gezellig naar de beurs om uw aankoop/model te laten fotograferen/kennis te maken met onze club, mooie spullen te kopen en houdt daarbij wel de coronamaatregelen in acht voor uw eigen en onze gezondheid. Dan zien we u graag op 12 september 2021!

Blijf overigens bij gezondheidsklachten thuis!

++++

Endlich wieder eine Börse des HO-Modeautoclub Nederland in Eefde!

Nach langer Zeit organisiert der HO-Modeautoclub Nederland wieder eine Börse in Eefde. An einem anderen Ort als Sie es gewohnt sind. Dies aufgrund der COVID-19 Maßnahmen und einer Renovierung in Het hart. Wir veranstalten jetzt die Messe:

Sporthalle “De Stuw”
Bargeweg 5
7211 DC Eefde

Die Börse findet wie immer statt von 10.00 Uhr bis 14.00 Uhr. Am Ende dieser Nachricht finden Sie eine Liste der Teilnehmer an diesen Börse.

Fototisch Bennie van Meurs
Sie können Ihre Modelle auch auf dieser Börse von Bennie van Meurs fotografieren lassen, allerdings ist es aufgrund der COVID-19 Maßnahmen etwas anders als sonst. An Bennies Fototisch gibt es 2 Tische, an denen Sie Ihr(e) Modell(e) platzieren können. Wir würden gerne eine Notiz mit Ihrem Namen, einigen Informationen zum Modell und/oder einer schönen Geschichte sehen. Und nach Bennies Fotosession können Sie Ihr(e) Model(s) wieder abholen.

Catering und Corona-Maßnahmen
Auch für Catering wird auf dieser Börse gesorgt. Kommen Sie also am 12. September auf die Börse, um Ihren Einkauf / Ihr Model fotografieren zu lassen / unseren Verein kennenzulernen, schöne Dinge zu kaufen und die COVID Maßnahmen für Ihre und unsere Gesundheit im Hinterkopf zu behalten. Dann freuen wir uns auf ein Wiedersehen am 12. September 2021!

Bleiben Sie bitte bei gesundheitlichen Problemen zu Hause!

+++++++

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 04-09):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
Posttrein/ Peter de HondWiking, Ricko, Norev, Neo
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s
Modelbouw Veendam/ Gert Jan TimmerHerpa, AWM, Busch, Brekina, Rietze, Artitec, Carson
Ron van der VelpenHijskraan + toebehoren
Aad VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete + limiteerde modellen, AWM + Herpa

Eén gedachte over & ldquo; Eindelijk weer ruilbeurs in Eefde! (5/9 bijgewerkt) & rdquo;

• Ons lid Remko Storm liet ons weten dat de provinciale weg (N348) van 10 t/m 12 september 23.59 uur is afgesloten tussen Gorssel en Eefde. Zie hieronder de aankondiging in de plaatselijke krant. Dank je wel Remko voor het melden!