Eerste beurs na Corona groot succes!

Wauw, wat een droom herstart van de HO-Modelautoclub Nederland! Vandaag, zondag 12 september, voor het eerst na maart 2020 weer een modelautoruilbeurs gehouden in Eefde. Nee, niet in Het hart Eefde, maar in Sportzaal “De Stuw”. Dit vanwege de coronamaatregelen en de ruimte. Ik wil namens het bestuur alle tafelhouders, bezoekers, alle nieuwe leden, Verena van Sportzaal De Stuw en natuurlijk de Ruilbeursorganisator Ruud Kortekaas heel erg bedanken voor deze mooie eerste ruilbeurs na de corona lockdown! We kijken met een zeer tevreden gevoel naar deze beurs.

Tuurlijk zijn er tips en tops en zullen we kijken of we de tips kunnen invullen en de tops proberen vast te houden. Op naar de volgende ruilbeurs op 12 december in Sportzaal De Stuw in Eefde!

Eén gedachte over & ldquo; Eerste beurs na Corona groot succes! & rdquo;