Eerste beelden nieuwe DAF’s van ARTITEC (aangevuld)

Eindelijk zijn er eerste beelden van de langverwachte DAF’s van Artitec en wel van de modellen die voor de handelaren Modeltreinexpress in Vlaardingen en het MCH in Hilversum worden gemaakt. De modellen worden in april verwacht! Hier wat detailafbeeldingen:

Klik op de afbeeldingen voor een grotere weergave

Ter aanvulling beelden van het model dat exclusief wordt gemaakt voor de Stichting Beneluxspoor in de vorm van de wat nieuwere DAF 2500 in “SRV”-uitvoering; u ondersteunt daarmee ook de Stichting Beneluxspoor:

Klik op de afbeeldingen voor een grotere weergave

0 gedachten over “Eerste beelden nieuwe DAF’s van ARTITEC (aangevuld)

• ziet er zoals verwacht veelbelovend uit
    Ik hoop dat de decalmakers vast decals met de typische DAF letters op het front in hun assortiment opnemen.
    Dit aangezien er velen verbouwd zullen gaan worden

• Qua model zit het wel snor,denk ik maar heb mijn twijfels over het functioneren van de laadklep en op de tot nu toe getoonde foto’s zie ik wazige zijraampjes van de voorruit. Hopelijk is dit gezichtsbedrog. Verder sluit ik mij bij Wout aan.

• De laadklep is voor zover ik op de foto’s kan zien niet functioneel. Hij is op twee manieren te plaatsen. Wanneer hij gesloten is steken onder de laadklep 2 punten uit, deze punten steek je in de vrachtwagen om hem in de geopende stand te zetten. En wanneer de klep in de geopende stand is steken aan de bovenzijde 2 punten uit, waarmee de klep in gesloten stand aan de vrachtwagen gemonteerd wordt.