Diorama’s gezocht

Tijdens de Modelbouwdagen van de HO-Modelautoclub Nederland zijn er altijd wel deelnemers die een diorama laten zien of een of enkele van hun modelauto’s in een diorama tentoonstellen. Meestal zet ik deze diorama’s uitgebreid op de foto om deze te gebruiken voor de rubriek “—-’s kijk op….” op pagina 51 in de HO-Modelauto Berichten.

De afgelopen Modelbouwdag zijn er maar weinig diorama’s meegebracht.

Ook tijdens de ruilbeurzen verschijnen er nog maar weinig diorama’s bij de fototafel.

Gevolg: mijn voorraad foto’s voor pagina 51 raakt uitgeput. Er is alleen nog materiaal voor HO-Modelauto Berichten 194 en dan is het op.

Om de rubriek op pagina 51 te kunnen voortzetten vraag ik u eens een diorama mee naar de ruilbeurs te brengen. Groot of klein, het maakt niet uit. Het diorama, wat u in HO-Modelauto Berichten 193 op pagina 51 kunt zien, was maar zo’n 20 x 20 cm. Het belangrijkst is dat ieder diorama een eigen verhaal heeft.

Houdt vooraf aan een ruilbeurs wel deze website in de gaten; er verschijnt ongeveer 14 dagen van te voren een bericht op de site welke standhouders op de beurs in Eefde komen. Daarin staat ook of ik tijdens een ruilbeurs aanwezig ben. Het zou zonde zijn wanneer u uw diorama meebrengt en het niet op de foto gezet kan worden.

Mocht u niet in de mogelijkheid verkeren om uw diorama mee naar Eefde te brengen, kunnen we met u een afspraak maken, zodat ondergetekende of een ander clublid bij u thuis de foto’s komt maken.

Ter inspiratie enkele foto’s van diorama’s die in HO-Modelauto Berichten hebben gestaan. Alvast bedankt voor het meewerken aan het mooi maken van pagina 51 van Berichten!

Met vriendelijke groet, Bennie van Meurs

0 gedachten over “Diorama’s gezocht