Data HO-Modelautobeurs 2014 bekend

IMG_8155

Zondag 8 december was er al weer de vierde en laatste ruilbeurs van de HO-Modelautoclub in Eefde. De beurs kenmerkte zich door een grote opkomst van bezoekers. Jammer genoeg waren enkele bekende deelnemers helaas afwezig, waarvan een aantal door ziekte, we wensen hen vanaf deze plaats heel veel sterkte en beterschap. Daarnaast konden we gelukkig ook een paar nieuwe deelnemers verwelkomen. Ook u bent van harte welkom, zowel als bezoeker als deelnemer. Dus heeft u een (deel van uw) verzameling HO-modelauto’s die u wilt verkopen, voor een paar euro kunt u een tafel huren. En de eerste tafel is voor leden van de HO-Modelautoclub Nederland gratis.
Op de beurs werden de data voor 2014 bekend gemaakt. De HO-Modelautoclub Nederland organiseert ook in 2014 4 ruilbeurzen en wel op de zondagen:

• 9 maart 2014
  • 8 juni 2014
  • 14 september 2014
  • 14 december 2014

De HO-Modelautoruilbeurs wordt gehouden in Dorpshuis Het Hart, Jolinkweg 2, 7211 DM Eefde en is open voor bezoekers van 10.00 tot 14.00 uur.

Het aanbod op de beurs is geheel gericht op modelauto’s in schaal 1:87. En is zeer de moeite van het bezoeken waard. Organisatoren en bestuur waren dan ook blij dat we ook op 8 december bezoekers uit diverse hoeken van Nederland en ook Duitsland konden verwelkomen.

We hopen ook u in 2014 op (minstens) een van de beurzen te mogen verwelkomen in Eefde! U kunt de bestuursleden ook op de beurs aanspreken, zij dragen allen een naambadge.