Clubreis 2019, aanmelden kan nog tot 7/1/19!

Er hebben zich tot nu 18 mensen aangemeld voor de HO-Modelautoclubreis van 26 april 2019. Zoals in HO-Modelautoberichten 204 staat willen we graag zo spoedig mogelijk weten op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Graag horen we uiterlijk 7 januari 2019 of er nog meer deelnemers zijn. Aanmelden kan door naam, woonplaats, mailadres en eventueel mobiel nummer door te geven aan Ron via clubreis@ho-modelautoclub.nl.

0 gedachten over “Clubreis 2019, aanmelden kan nog tot 7/1/19!

• Ik denk dat ik wel namens iedereen spreek die gisteren heeft deelgenomen aan de clubreis. Het was een geslaagde dag!
    De mensen die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt, wil ik hierbij hartelijk danken.

• Teke Bennen zegt:

Helemaal mee eens, het was een mooie dag met vele indrukken!
    Leuk om eens gezichten bij namen te zien en zo medehobbyisten te spreken. Was voor het eerst mee met de clubreis, voor herhaling vatbaar!