Clubreis 2016 naar Herpa en Fulda

Zoals al eerder gemeld, hebben we dit jaar een clubreis naar Herpa in het vooruitzicht. Het heeft wat hoofdbrekens gekost, maar wij denken met onderstaand schema een leuk programma te bieden.

vrijdag 28 oktober:

• 03.30 uur vertrek uit Maarsbergen
  • 11.00 uur aankomst bij Herpa Miniaturmodelle in Dietenhofen
  • Bezoek aan Herpa
  • 14.00 uur vertrek vanaf Herpa naar Posthotel Würzburg
  • aansluitend gezamenlijk diner in het hotel

zaterdag 29 oktober:

• ontbijt in hotel
  • 08.30 uur vertrek uit Würzburg
  • 10.00 uur aankomst in Fulda, waar wij het MO-87 Modellbautreffen bezoeken
  • 14.00 uur vertrek uit Fulda
  • tijd n.t.b. terugkomst in Maarsbergen

U begrijpt dat wij voor deze reis een eigen bijdrage moeten vragen. Maar, omdat het juiste bedrag pas te bepalen is als het aantal deelnemers definitief is, geven we onderstaand een aantal staffelprijzen aan. U ziet: hoe meer deelnemers, hoe lager de prijs per persoon.
Reissom bij 25 t/m 29 personen: € 184,00 per persoon; bij 30 t/m 34: € 170,00; bij 35 t/m 39: € 154,00; bij 40 t/m 44: € 150,00; bij 45 t/m 50: € 140,00.

Wat zit hierbij inbegrepen:

• vervoer per luxe tourist class touringcar, voorzien van toilet, koelbox, koffie/theezetapparatuur, video/DVD apparatuur en airconditioning
  • 1 overnachting in Posthotel Würzburg op basis van verblijf in een gedeelde tweepersoonskamer op basis van logies en ontbijtbuffet
  • uitgebreid diner in het hotel op dag 1 (exclusief drankjes)
  • calamiteitenfonds

Niet inbegrepen zijn:

• niet genoemde maaltijden en drankjes in de bus/onderweg
  • reis- en/of annuleringsverzekering (deze dient u als deelnemer zelf te regelen)
  • uitgaven van persoonlijke aard, zoals drankjes, fooien etc.
  • toeslag voor een eenpersoonskamer à € 25,00 per persoon

De kamer in het Posthotel Würzburg is voorzien van een televisie, telefoon en een bureau met zitje. De badkamer beschikt over een bad en/of douche.

Aanmelden kan via clubreis@ho-modelautoclub.nl. Vriendelijk, maar dringend verzoek om bij aanmelding voor deze reis alvast een aanbetaling te doen van € 125,- per persoon. Wij moeten als club een aanbetaling doen aan het busbedrijf; we rekenen op uw begrip. Dit bedrag kunt u overmaken op onze rekening NL22 INGB 0000 315 456 o.v.v. Clubreis 2016.

Zoals gewoonlijk is deze reis in principe alleen voor leden van de HO-Modelautoclub Nederland bedoeld. De deelnemers ontvangen van tevoren een overzicht van alle deelnemers, zodat men onderling het meerijden naar Maarsbergen kan regelen.

Contact: Ron van der Velpen: clubreis@ho-modelautoclub.nl.

0 gedachten over “Clubreis 2016 naar Herpa en Fulda