Clubreis 2014 – DAF-fabriek en DAF-museum

DAF-Museum_Eindhovenfoto Wikipedia

Inderdaad, u leest het goed: we gaan een clubreis organiseren. Dit hebben we in de jaarvergadering al voorgesteld en enkele tips hebben ons bereikt. Om rustig te beginnen, hebben we gekozen voor een doel in Nederland: de DAF fabriek en het DAF-museum, beiden in Eindhoven. De datum ligt 100% vast: woensdag 12 november (deze datum is niet aan te passen, vanwege het schema van de fabriek).

Het verdere schema wordt nog verder in detail uitgewerkt, maar globaal wordt het:
13.00 uur          Aankomst DAF-Trucks, ontvangst met koffie/thee

13.15 uur          Bedrijfsfilm

13.30 uur          Rondleiding door de productiefaciliteiten

14.30 uur          Vertrek naar DAF-Museum

15.00 uur          Rondleiding DAF-Museum

17.00 uur          Einde programma

Het vervoer naar de fabriek en later ook naar het museum gaat op eigen gelegenheid. Wel wordt tijdig een lijst van deelnemers verspreid, zodat men onderling het carpoolen kan regelen.

Het aantal deelnemers aan het fabrieksbezoek is door DAF op maximaal 33 personen gesteld. Om discussies te voorkomen, hebben wij een apart mailadres aangemaakt om je aan te melden: clubreis@ho-modelautoclub.nl. Wie het eerst komt, het eerst maalt! Wel zal er (indien er meer dan 33 aanmeldingen zijn) een reservelijst aangelegd worden. Met name voor het museum zullen wat kosten gemaakt worden, het exacte bedrag kunnen we nu nog niet overzien. Zodra hier meer over bekend is, wordt dat uiteraard aan de deelnemers gemeld.
Deze reis is alleen toegankelijk voor leden van de HO-Modelautoclub Nederland, introducees zijn vooralsnog niet toegestaan. Enkele weken voorafgaand aan 12 november, wordt de lijst met deelnemers definitief vastgesteld. Alleen in bijzondere gevallen wordt daar dan nog van afgeweken.
Deelname aan deze reis geschiedt op eigen risico.

Hou verder ook onze website en/of de mailbox in de gaten over verder nieuws!

0 gedachten over “Clubreis 2014 – DAF-fabriek en DAF-museum