Clubblad

De vereniging geeft 6 keer per jaar een clubblad uit op A4 formaat. Het blad ‘HO-Modelautoberichten’ wordt gevuld met artikelen over onze hobby. En gemaakt door leden van onze club.

Dit blad wordt gedrukt en is volledig in kleur. Heb je een idee voor een artikel, schroom niet en neem contact op met de redactie.

HO-Modelautoberichten bestaat sinds 1986, het jaar van oprichting van de HO-Modelautoclub Nederland. Het uiterlijk van het blad is in de loop van de jaren een aantal keren gewijzigd: van een A5 fotokopie tot het professionele blad van nu. Eén ding bleef onveranderd: HO-Modelautoberichten levert nog steeds de beste informatie op het gebied van modelvoertuigen in schaal 1 op 87!

Losse nummers kosten € 6,95 en zijn te koop bij de betere modelbouwwinkels en bij de secretaris. Dit kan door ze te bestellen via dit formulier of te kopen tijdens de ruilbeurs in Eefde.