Beurs 13 juni 2021 gaat niet door.

Hoewel de coronabesmettingscijfers alsmaar dalen, laten de coronamaatregelen het nog niet toe om een ruilbeurs te organiseren aanstaande zondag. Het bestuur verwacht niet dat het kabinet op de aanstaande persconferentie versoepelingen zal aankondigen die het mogelijk maken om een ruilbeurs op deze schaal te houden. Hoe graag wij ook zouden willen.

Daarom zal de ruilbeurs van de HO-Modelautoclub Nederland van 13 juni 2021 niet doorgaan!

Als bestuur zijn we achter de schermen wel bezig om te kijken hoe we de beurzen weer door kunnen laten gaan, uiteraard is een en ander ook afhankelijk van de eisen die het kabinet straks stelt aan het organiseren van beurzen en de ingangsdatum van die maatregelen.

Wij hopen iedereen bij de eerstvolgende beurs in (hopelijk) september weer te zien. Voor nu: let op elkaar en blijf vooral gezond!

(unten auf Deutsch)

Obwohl die Corona-Infektionszahlen in den Niederlanden weiter sinken, lassen die Corona-Maßnahmen am kommenden Sonntag noch keine Börsenmesse zu. Der Vorstand des Vereins rechnet nicht damit, dass das Niederländische Regierung auf der kommenden Pressekonferenz Lockerungen ankündigt, die eine Börse dieser Größenordnung ermöglichen. So viel wir möchten.

Deshalb wird die Austauschbörse des HO-Modeautoclub Nederland vom 13. Juni 2021 nicht fortgesetzt!

Als Vorstand arbeiten wir hinter den Kulissen daran, wenn wir die Börsen wieder weiterführen können. Dies hängt natürlich auch von den Anforderungen ab, die die Niederländische Regierung demnächst für die Organisation von Börsen stellt und dem Inkrafttreten dieser Maßnahmen.

Wir hoffen, alle auf der nächsten Messe im (hoffentlich) September wiederzusehen. Vorerst: bleiben Sie vor allem gesund!

Eén gedachte over & ldquo; Beurs 13 juni 2021 gaat niet door. & rdquo;

• Versoepelingen die het mogelijk maken om een ruilbeurs op onze schaal te houden?
    Ach, 1.5 meter is omgerekend minder dan 2 cm, dat moet te doen zijn 😯