BERICHTENVARIA 2019-15: impressie Spielwarenmesse

Je hoeft niet op de Spielwarenmesse te zijn om toch een impressie van wat verschillend nieuws te kunnen geven, er waren inmiddels al veel afbeeldingen over het wereldwijde web waaruit wel wat te sprokkelen valt. Zie het volgende aan beelden:

Bij Artitec staan de DAF ‘Kantelcabines’ er uiteraard wel al zijn het vrijwel dezelfde als vorig jaar; de modellen worden verwacht in april of mei.
Een rijtje Diamonds bij Artitec
Bij WSI is wel een vitrine gevuld met 1/87-modellen maar echt nieuws was daar zo ver zichtbaar niet bij.
Alle H0-modellen van Diecast Masters bij elkaar met toch ook nog een prototype van een nieuwe graafmachine.
En op de doos staat dan wel H0 maar je ziet linksonder de werkelijke schaal van deze CAT dumper: 1:125
Prototypes in 1/87 in het zwart bij Minichamps
Ford Transit Custom in wording bij Busch
De echt fraaie Fiat ‘Millepiedi’s’ zijn alom in de handel, de rode en groene waren af fabriek al helemaal uitverkocht vandaar nu al een blauwe en grijze combinatie