BERICHTENVARIA 2019-12

Er komt een nieuwe bus van Holland-Oto exclusief bij Modelbus.nl en wel een Citea van “R.NET”, het model is al te bestellen:

Nieuw VW T1-setje van Brekina in de shop van de Deutsche Post:

Op de website van Oxford Diecast staan vier nieuwe H0-modellen aangekondigd:

En ook vier nieuwe kleurvarianten van modellen die al bekend zouden moeten zijn volgens de catalogus van eind vorig jaar, kijkt u zelf:

Model Car World is niet meer op de Spielwarenmesse te vinden en dus zijn de eigen merken zoals BoS-Models daar niet te vinden; gelukkig sturen ze wel wat foto’s naar diverse redakties, dus daarom hier wat van de nieuwtjes die van BoS-Models in 1/87 verwacht mogen worden:

Een Autobianchi Y10 in 1/87 komt van een nieuwe kleinseriefabrikant uit Italië: Mini-Miniatures

Van First Gear komen twee nieuwe kleurvarianten van de MACK LR met McNeilus zijlader vuilniswagen:

In de 2019-catalogus van Diecast Masters staat maar één nieuw H0-model (hoewel de Europese vertegenwoordiging stelt dat er nog twee te zien zullen zijn op de Spielwarenmesse):

Omdat het kan nog wat afbeeldingen van nieuwtjes van Schuco:

Je zou wat anders van IGRA willen zien, maar voorlopig staat alleen dit als nieuw aangekondigd:

Klik op de afbeeldingen voor een grotere weergave

0 gedachten over “BERICHTENVARIA 2019-12

• IGRA had november 2018 als releasedatum staan voor de Tatra Phoenix Euro 5 en Euro 6. Ze hebben nu aangegeven (door drukte in de planning) dat dit op zijn vroegst komende zomer is.

• De Mercedes van de Duitse keizer (BoS) heeft keurig een Utrechts nummerbord. Hij reed er mee, toen hij in Doorn woonde. Leuk detail.