Artitec’s schuine DAF als bouwkit: Er komt een deel 3!

In HO-Modelauto Berichten 217 deden we een oproep aan de ombouwende clubleden om eens te laten zien wat er zoal gebouwd is op basis van de rond de jaarwisseling uitgebrachte DAF bouwkits van Artitec. Er is veel respons op gekomen en we hebben dan ook in de twee volgende uitgaven van de HO-Modelauto Berichten uitgebreid stilgestaan bij wat iedereen gebouwd heeft. Na deel 2 dachten we dat de koek wel op was. Maar intussen zijn er toch weer foto’s van omgebouwde Artitec DAF’s aan ons toegestuurd. Daarom dit bericht.

(foto Artitec)

Mocht je nu ook nog met je schuine DAF(‘s) willen deelnemen aan deze rubriek, is dat nog steeds mogelijk. Het maakt daarbij niet uit of jouw model-DAF is ontstaan uit een bouwkit van Artitec of dat het een verbouwd seriemodel betreft.

Enkele andere spelregels:

Ten eerste willen we het model voor een rustige neutrale achtergrond gefotografeerd zien. Een foto die buiten is gemaakt geeft vaak het beste resultaat. En verder moet de foto een minimale onderbreedte van 1034 pixels hebben. Dit laatste is misschien wat te technisch voor de digibeten onder ons, maar wanneer je camera op de hoogste resolutie (kwaliteit) ingesteld staat, voldoe je daar zeker aan.

(Foto Bennie van Meurs)

Tot eind juni kun je je foto’s en een korte tekst aanleveren bij redactie@ho-modelautoclub.nl waarna de redactie een en ander gaat bewerken tot een interessant deel 3.

Namens de redactie;
Bennie van Meurs