Artitec’s DAF’s als bouwkit en wat gaan we daar mee doen?

In HO-Modelauto Berichten 217 plaatste de redactie een oproep aan clubleden om eens te laten zien wat zij gedaan hebben met de kortgeleden verschenen DAF bouwkits van Artitec.

Daar HO-Modelauto Berichten 217 erg laat bij de clubleden bezorgd is, was de termijn waarin foto’s van model-DAF’s naar de redactie gestuurd konden worden geslonken tot een kleine 2 weken.

Om iedereen voor wie de inzendtermijn wat te kort was tegemoet te komen, heeft de redactie besloten ook in HO-Modelauto Berichten 219 een bijdrage over Artitec’s ‘Schuine DAF’s’ te publiceren. U kunt foto’s van uw (om)gebouwde DAF’s nog tot maandag 3 mei 2021 naar de redactie sturen.

De redactie ziet graag dat de foto’s van een korte omschrijving van de modellen wordt voorzien. Ook wanneer dit model DAF al voor het verschijnen van deze kits is omgebouwd, mag je natuurlijk meedoen.

Voor eigen gemaakte foto’s gelden wel wat spelregels. Ten eerste willen we het model voor een rustige neutrale achtergrond gefotografeerd zien. Een foto die buiten gemaakt is (tegen een neutrale achtergrond) geeft vaak het beste resultaat. En verder moet de foto een minimale onderbreedte van 1034 pixels hebben. Dit laatste is misschien wat technisch voor de digibeten onder ons, maar wanneer je camera op de hoogste resolutie (kwaliteit) ingesteld staat, voldoe je daar zeker aan.

0 gedachten over “Artitec’s DAF’s als bouwkit en wat gaan we daar mee doen?

• Leuk initiatief! Maar de tijd was voor mij inderdaad wat te kort, dus ik ben blij met dit tweede artikel over de ‘schuine DAF’s’! Drie dagen geleden was ik zo ver. Op de foto de ingredienten:

• Ja Huub, zijn inderdaad heel mooi, ben er ook heel blij mee👍. je zult moeten wachten tot 219 voordat ik onthul wie daar voor gezorgd heeft 🤪