Aanmelden voor Online Algemene Ledenvergadering 18 april 2021

Beste leden van de HO-Modelautoclub Nederland, hierbij roepen wij jullie allen op om de digitale Extra Algemene Ledenvergadering (ALV) bij te wonen op 18 april 2021. Dit omdat op 21 maart tweederde van de leden niet aanwezig was, een aantal dat benodigd is om de statuten van de vereniging te kunnen wijzigen. Ook deze ALV zal digitaal, dus online, plaatsvinden door middel van een internetverbinding.

U kunt zich in ieder geval aanmelden via het formulier onderaan deze oproep. Vervolgens zult u een week voorafgaand aan de ALV een digitale uitnodiging van onze secretaris in uw e-mailbox ontvangen. In deze uitnodiging zit een link. Op deze link kunt u op 18 april 2021 klikken, waarna een videoverbinding zal plaatsvinden.

Wijzigingen statuten en reglementen

In de online Algemene Ledenvergadering van 21 maart kwamen nog een aantal inhoudelijke suggesties voor aanpassingen van de wijzigingsvoorstellen voor statuten, huishoudelijk reglement en ruilbeursreglement.

Meldt u zich graag massaal aan

De extra vergadering wordt gehouden op 18 april 2021. U kunt zich vóór 11 april aanstaande aanmelden via aanmeldingsformulier onderaan deze oproep of per e-mail bij onze secretaris (secretaris@ho-modelautoclub.nl).

Ieder lid dat online aanwezig is tijdens de vergadering kan maximaal één (1) ander clublid vertegenwoordigen, zie artikel 13 lid 1 van de statuten. Het clublid dat zich wil laten vertegenwoordigen moet daarvoor voor de vergadering een e-mailbericht sturen naar de secretaris om dit kenbaar te maken (secretaris@ho-modelautoclub.nl).

Tot 18 april!

We hopen u massaal online te mogen begroeten op 18 april om 10:30 uur.

Eén gedachte over & ldquo; Aanmelden voor Online Algemene Ledenvergadering 18 april 2021 & rdquo;

• De foto toont aan dat de eerste vergadering (van 21 maart) ook gezellig was.
    Wie doet er mee met de volgende? 😆

Laat een antwoord achter