De Modelbouwdag gaat digitaal: de Digitale Modelbouwdag!

Nu de Modelbouwdag in Eefde 19 september a.s. niet doorgaat, hebben we naar aanleiding van een aantal reacties hierop besloten een Digitale Modelbouwdag te organiseren. En wel hier, op onze website.

De bedoeling is dat jullie foto’s maken van je modellen en deze vergezeld van een duidelijk verhaal(tje) opsturen naar de organisatie.

Het aantal op te sturen foto’s moet altijd een even aantal zijn en maximaal 8. De foto’s die je maakt met je mobiele telefoon altijd op ware grootte opsturen graag. Een tip: lees het artikel over het fotograferen van modellen maar eens in onze nieuwe uitgave 214 van HO-Modelauto Berichten.

Jullie hebben tot zaterdag 12 september de tijd om je foto’s op te sturen.

Stuur deze tegelijkertijd met het deelnameformulier, dat je hier vindt:

De foto’s stuur je naar:

digitale-modelbouwdag@ho-modelautoclub.nl

Graag de foto’s nummeren en een verhaaltje per foto:

Foto 1: ……..

Foto 2: ……..

Enz. enz.

Mocht je er niet uitkomen stuur dan even een mailtje met je vraag of vragen naar het bovengenoemde e-mailadres.

Het is de bedoeling dat op zaterdag 19 september de digitale modelbouwdag van start gaat op onze website en jullie daar dan alle ingezonden modelfoto’s kunnen bekijken. Ook is er dan de mogelijkheid om te reageren.

We hopen er met z’n allen weer een onvergetelijk evenement van te maken.

Namens de organisatie:

Ben Veerbeek