2e GEVARIEERDE BERICHTEN week 24

Goed nieuws voor busliefhebbers, voornamelijk die in Zuid-Holland, want bij Modelbus.nl zijn de exclusieve modellen van de VDL Citea LLE 120 bussen van “Arriva ZH-Noord” gearriveerd; drie verschillende bus-, kenteken- en lijnfilmnummers:

Aankondiging van SAI, de modellen van de ‘Club-van-vier’ Renault zouden er volgende week al zijn:

Nog een aankondiging uit Frankrijk en wel van REE, verkrijgbaar in juli:

Om het nog even Frans te houden, bij Tchoutchou zijn onder meer aardige kits van de Renault R390 als 6×4 trekker en van de Major met de hoge cabine verkrijgbaar (gebouwd afgebeeld):

Bijzondere Wiking-modellen van deze week: “Zum 7. internationalen VW-Veteranentreffen in Hessisch Oldendorf vom 23. bis 25.06.2017 haben die Veranstalter ein WIKING Sondermodell auflegen lassen. Der VW 1200 Käfer mit Brezelfenster (0830) erscheint zu diesem Anlass als Feuerwehrfahrzeug.” en dan “Das 21. Oldtimer-Treffen auf dem Gelände der Kulmbacher Mönchshof Brauerei findet in diesem Jahr am 18.06.2017 statt. Und es gibt in gewohnter Tradition ein WIKING Sondermodell, welches beim Händler ModellCarService im Anschluss an das Treffen erworben werden kann.”

Tot slot de nieuwste Abarth: