11 december: ruilbeurs HO-modelautoclub in Eefde (9-12 bijgewerkt)

clubmodel-efsi-1e-ruilbeurs-december-1986-800

30 jaar HO-Modelautoclub Nederland betekent ook 30 jaar de ruilbeurs. Zelf kom ik er nog niet zo lang, maar er komen toch iedere keer nog mensen die al wel van af het begin komen.
Voor hen en natuurlijk ieder ander die wil, is het 11 december weer zo ver, de laatste ruilbeurs in Eefde van dit jaar. Dat betekent dus weer volop kans om nieuwe projecten/modellen te vinden om de donkere dagen rond de feestdagen mee door te komen. Van 10.00 tot 14.00 uur staan de aanbieders van het vele moois weer voor u klaar.
Ik hoop u dan ook weer in grote getale te mogen begroeten in Het hart in Eefde (Jolinkweg 2).

Mocht u zelf nog wat willen verkopen dan kan dat natuurlijk ook er is nog wel wat ruimte voor het huren van 1 of meerdere tafels en u kunt ook nog gebruik maken van de inlooptafel.

Tot zondag 11 december!

Met vriendelijke groet,

Sybrân Wiersma

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 9-12):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
Hans Boshuizendivers Herpa Brekina
Arie v/d BreevaartAWM  Brekina  Rietze bussen
Dik van BurenKibri bouwpakketten divers
Fokko van Calkerhulpverlening (modellen, kits, decals)
Paul Dirkzwager Scale ConstructionModelbouwonderdelen en -bouwpakketten voor kranen en trucks
Nico DreesenDAF Trucks in boxen
Gunter’s Car CompanyUSA modellen
Melle HaitsmaWiking modellen
hobbyscalepartsmodelbouw gereedschap / herpa onderdelen
Chris van den HofDiversen, alles wat rolt zullen we maar zeggen
HO-Modelautoclub Nederlandinlooptafel
Fred van der Horstschaal 1:87
H. de JongMatchbox, Wiking, Brekina
Rolf Kölnberger / CRR e.V.Wiking
Daniël Kortekaasmodelbouw benodigheden & Revell-verf
Andreas LehmannHerpa LKW und Feuerwehr
Martin LennartzHO – Herpa/Wiking
C.A. van der MeijdeResin kits en modellen en toebehoren
modelautoosAWM modellen
Frank MouwenWiking
R. Neihof
Jan OskamHerpa, AWM, diverse onderdelen
Posttrein PeterWiking, Ricko, Norev, Neo
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s, vooral VW/Opel
A. VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete standaard + limiteerde modellen en losse opleggers, trekkers, AWM + Herpa
Ton de VosContainers
G. WijnveldtBussen 1:87
Autominiaturen Van ZuthemHO-automodellen

.. en nog enkele anderen.

Er zijn nog enkele tafels beschikbaar (vol=vol).

Voor de verzamelaar van HO-modelauto’s is deze beurs een absolute topper.

De zaal is open van 10 tot 14 uur.

Ruilbeurs Eefde 14 december 2014 IMG_0095_800
Een breed aanbod van HO-modelauto’s en toebehoren is te vinden op de ruilbeurs.

Ruilbeurs Eefde 8 maart 2015 IMG_0203_800
Ook op deze ruilbeurs de HO-Modelautoclub-inlooptafel

0 gedachten over “11 december: ruilbeurs HO-modelautoclub in Eefde (9-12 bijgewerkt)

• Ik vond het weer een zeer gezellige leuke en geslaagde beurs vandaag in Eefde! Leuk om ook diverse deelnemers van de clubreis en diverse bekende (namen) van Facebook te zien/spreken!
    Mijn oogst was weer rijk!

• Ben benieuwd, Jurgen, wat jij als landbouwliefhebber gaat doen met een Volvo FH750 speciaaltransporttrekker?