Promotie HO-Modelautoclub 2020

Naar aanleiding van de Algemene ledenvergadering hebben wij als bestuur besloten om een aantal autobeurzen aan te schrijven. Wij zijn daar druk mee bezig, van enkele hebben we al een antwoord, van anderen hebben wij een uitnodiging gehad om eens te komen praten. Wij als bestuur kunnen natuurlijk heel goed lobbyen voor een plekje maar dan ???

Dan hebben we mensen nodig om de HO-Modelautoclub en de HO-model autohobby te promoten.

Moeilijk? helemaal niet, lekker enthousiast over je hobby praten en natuurlijk over de club. De club stelt daarvoor een promotiekrat ter beschikking, daarin zit onder andere een tafelkleed, flyers van onze vereniging, een aantal recente clubbladen voor inzage. Bij het krat zit ook een rolbanner. Ook geven we je een krat mee met ‘oude’ clubbladen om uit te delen.

Zelf neem je natuurlijk een deel van je eigen verzameling mee om te showen, ook zou je er voor kunnen kiezen om ter plekke te gaan (ver)bouwen.

En voilà je hebt een leuk dagje uit, tijd besteed aan je hobby en je promoot ook zo nog eens je eigen HO-Modelautoclub.

Verder zijn we aan het inventariseren wie de onze vereniging wil promoten op:

Evenement\BeursDatumReeds aangemeldClubleden
Modelautobeurs Joure9 meija
NAMAC beurs Houten22 augustus
Modelautobeurs Joure12 septemberja
NAMAC beurs Houten17 oktoberjaJan Kolkman, Kevin Frederiks, Jurgen Maasen
Modelautobeurs Joure14 novemberja
Landbouwminiaturenbeurs en tentoonstelling21/22 november
NAMAC beurs Houten28 november

!! Let op: gezien de huidige omstandigheden met het Coronavirus zijn alle data onder voorbehoud!

**Let op we zijn nog niet voor alle evenementen ingeschreven, omdat we afgelopen jaar al 3x hebben moeten afzeggen in verband met geen animo, we hebben wel lijntjes uitstaan, zodra we aanmeldingen krijgen gaan we meteen de club aanmelden**

Dus leden kom op en help de club mee promoten. Je kunt je aanmelden bij Ruud (Showcoordinator@ho-modelautoclub.nl).

Hieronder een paar foto’s en voorbeelden van leden die een (hoek van hun) tafel hebben gebruikt ter promotie. Ook een klein hoekje is al voldoende om ‘reclame’ te maken voor onze vereniging. Alle leden (en fotografen) hartelijk dank voor jullie inzet!

Zaterdag 15 en zondag 16 februari werd onze club gepromoot op de Modelbouwshow in de Zeelandhallen in Goes door Ricardo Bahnerth, Bram en Rinze Wielemaker en Huub Houben. Beide dagen geopend van 10-18 uur. Heren bedankt voor de promotie! (foto: Ricardo Bahnerth)

Zaterdag 23 november (en zondag 24 november) is de jaarlijkse Landbouwminiaturenbeurs en tentoonstelling van de Landbouwminiaturen Club Nederland in de IJsselhallen Zwolle. De HO-Modelautoclub Nederland is aanwezig met landbouwmodellen en diorama’s ter promotie van onze schaal, club en hobby.
Kom langs voor een praatje en/of informatie. Vandaag zijn Bennie van Meurs en Ruud Kortekaas aanwezig. (foto: Ruud Kortekaas)

Op zaterdag 19 oktober 2019 stonden Kevin Frederiks en Jurgen Maassen op de beurs van de Namac onze club te promoten (foto: Laudy Konings).

Huub Houben en Jurgen Maassen stonden op Modelspoor Tilburg op 21 september 2019 onze club te promoten. Deze foto, van vlak voor de opening van de beurs, werd gestuurd door Jurgen.

Ruud Kortekaas is onze club aan het promoten op de beurs in Joure op 7 september 2019. Hij stuurde deze foto. Ook Ruud bedankt voor deze promotie van onze club!

Bij deze de oproep om u te melden bij Ruud Kortekaas (showcoordinator@ho-modelautoclub.nl) als u op uw stand op een beurs, show, open dag of evenement uw en onze vereniging wilt promoten. Het levert voor u ook nog leuke gesprekken op.