Oproep voor HO-Modelauto Berichten 200

U zult denken, wat bedoelt de redactie hiermee. Nou, de 200ste HO-Modelauto Berichten kondigt zich aan. Het duurt nog maar minder dan drieënhalve maand alvorens dit jubileumnummer bij u op de deurmat ploft, maar de redactie is al druk bezig met de inhoud hiervan. Natuurlijk kunnen we terugblikken op de 199 voorgaande nummers en andere clubhistorie, maar dat is eigenlijk in HO-Modelauto Berichten 191 al gebeurd en dat ligt de meeste van ons nog vers in het geheugen.
Daarom hebben wij als redactie iets anders bedacht; Laten de clubleden eens een groot deel van HO-Modelauto Berichten 200 vullen met verhalen en anekdotes uit de afgelopen 32 jaar dat de HO-Modelauto Berichten bestaat.

Wat zijn uw herinneringen aan uw HO verleden, wat was de reden om lid te worden van de HO-Modelautoclub Nederland, wat heeft u opgestoken, geleerd of afgeleerd aan de hand van bijdragen in de HO-Modelauto Berichten? Dit soort verhalen zoeken we.
Oké, we zijn er vroeg bij, maar we moeten u ook de tijd geven om met iets opmerkelijks op de proppen te komen.
Bijdragen kunnen voor 5 maart gestuurd worden naar redactie@ho-modelautoclub.nl.

Succes,
Bennie van Meurs