Nu nog makkelijker foto’s plaatsen

Een lang gekoesterde wens is door middel van een maatwerk-oplossing in vervulling gegaan.
De uploadknop vindt u onderaan in de donkerblauwe balk bij de ‘Quick links’ of onderaan het reactievak in het forum.

afbeeldingen-uploaden-1 afbeeldingen-uploaden-2rood

Met deze uploadfunctionaliteit bieden we de mogelijkheid om foto’s van HO-modelauto’s op de website www.ho-modelautoclub.nl te uploaden en te plaatsen in forumtopics of reacties. Uiteraard gelden hiervoor wel een aantal regels en voorwaarden (zie uploadpagina).

De service is alleen te gebruiken als u ingelogd bent met een geldige gebruikersnaam en wachtwoord.

afbeeldingen-uploaden-6

Voor eigen foto’s
De service is dus bedoelt voor de upload van zelf gemaakte foto’s die te maken hebben met onze hobby: de HO-modelauto’s. Zoals eerder al in de regels van deze site beschreven zijn beelden uit boeken, kranten en/of tijdschriften, maar ook van diverse websites auteursrechtelijk beschermt en mogen niet worden gepubliceerd of gereproduceerd zonder toestemming van de auteur/rechthebbende. Ook elders gevonden foto’s mogen hier dus niet worden geüpload en gepubliceerd, tenzij u de uitdrukkelijke toestemming van de auteur/rechthebbende hebt. Alle niet zelf gemaakte foto’s dienen voorzien te worden van de bronvermelding, ook in geval van verkregen toestemming. In geval van twijfel zullen de moderatoren beelden die inbreuk op het auteursrecht lijken te vormen onmiddellijk en zonder waarschuwing verwijderen.

Wensen 2016 ingevuld
Zoals tijdens de algemene ledenvergadering van 13 maart 2016 gemeld hadden we twee wensen voor de website: 1. het gebruiksvriendelijker maken van het foto’s plaatsen op ons forum en in de reacties en 2. het gebruikersvriendelijker maken van het wijzigen van eigen reacties (bij nieuwsberichten). De tweede wens was eerder al doorgevoerd, zie het forumtopic ‘wijzigen reactie op nieuwsberichten’. Het eerste punt is dus bij deze ingevuld. Suggesties, opmerkingen, zijn van harte welkom als reactie op dit bericht of via de mail: webmaster (at) ho-modelautoclub.nl.

0 gedachten over “Nu nog makkelijker foto’s plaatsen