Laatste ruilbeurs van het jaar: mis ‘m niet

Het aftellen kan weer beginnen, goede voornemens kunnen weer worden gemaakt, kortom het einde van het jaar komt er weer aan. In deze donkere dagen voor de kerst is het volgende week al weer tijd voor een extra feestdag, onze laatste ruilbeurs van dit jaar op zondag de veertiende.

De verschillende handelaren zullen weer al het moois aan u tonen en u de kans geven om nog net dat ene leuke model voor de kerstdagen aan te schaffen.

Of het nu is omdat je nog een leuk klein cadeau onder de kerstboom zoekt voor jezelf of juist iemand anders wil verrassen met dat bijzondere autootje, op onze ruilbeurs is het allemaal weer mogelijk.

Wij hopen u dan ook weer in grote aantallen te mogen begroeten.

Namens de beursorganisatie,

Groet, Sybrân.

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 1-12):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
J. van de BlankevoortVW en AUDI
Hans BoshuizenTrucks
Arie v/d BreevaartAWM  Brekina  Rietze bussen
Dik van BurenKibri bouwpakketten divers
Fokko van Calkerhulpverlening (modellen, kits, decals)
Dienerherpa H0-modellen
Paul Dirkzwagerscale constrution
Ed DorssersAlles wat mooi is + Aral Benzine
Modellauto Martin EggersmannHO-Modellautos Wiking, Brekina,
Herpa, Rietze und viele mehr
Hobbyscalepartsmodelbouw gereedschap /
herpa onderdelen
Fred van der Horstschaal 1:87
H. de JongMatchbox, Wiking, Brekina
JP Automodellen1:87 vrachtwagenmodellen van Herpa
Jan Kolkmandiverse bouwdozen
Rolf Kölnberger / CRR e.V.Wiking
Daniël Kortekaasmodelbouw benodigheden & Revell-verf
Andreas LehmannHerpa LKW und Feuerwehr
Martin LennartzHO – Herpa/Wiking
Bé LuttjeHerpa truck, Kibri bouwdoos
C.A. van der MeijdeResin kits en modellen en toebehoren
modelautoosAWM modellen
Frank MouwenWiking
R. Neihof
Hans OostdijckAWM automodellen
Jan OskamHerpa, AWM, diverse onderdelen
Ralf P. (privater Sammler aus Münster/Deutschland)Wiking/Werbemodelle
Posttrein PeterWiking, Ricko, Norev, Neo
O. RamakerVrachtwagens 1:87
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s, vooral VW/Opel
Twinkel TermuntenSiku 1:87
A. VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete standaard +
limiteerde modellen en losse
opleggers, trekkers, AWM + Herpa
Ton de VosContainers
G. WijnveldtBussen 1:87
Autominiaturen Van ZuthemHO-automodellen

en nog enkele anderen.

Er zijn nog enkele tafels beschikbaar (vol=vol).

Voor de verzamelaar van HO-modelauto’s is deze beurs een absolute topper.

De zaal is open van 10 tot 14 uur.

Ruilbeurs Eefde 14 september 2014 IMG_9679
Een breed aanbod van HO-modelauto’s en toebehoren is te vinden op de ruilbeurs.

ruilbeurs Eefde 10 juni 2012 008
Bennie van Meurs zal ook weer meegebrachte HO-modelauto’s fotograferen voor zijn rubriek ‘Bennie’s Beursberichten’ in HO-Modelautoberichten.

0 gedachten over “Laatste ruilbeurs van het jaar: mis ‘m niet

• Voor bezoekers die vanuit ‘het zuiden’ naar Eefde reizen:
    De beheerder van ‘t Hart gaf aan dat in ieder geval tot april 2015 het dorpshuis vanuit het zuiden (vanaf Zutphen) lastig/niet bereikbaar is. De weg voor Het Hart langs is dan afgesloten tot aan de Jolinkweg. Daarom is zijn advies om vanuit het noorden (kant van Gorssel/Deventer) Eefde binnen te rijden, dan kun je via de Jolinkweg het parkeerterrein op. Dit zal dus in ieder geval voor de ‘Decemberbeurs’ gelden, maar waarschijnlijk ook nog voor de ruilbeurs in Maart.

• En voor de bezoekers uit het noorden die via Hoogeveen reizen kreeg ik van Ron van der Velpen deze tip:

Werkzaamheden op A28 bij Hoogeveen

Gepubliceerd: 12 december 2014, 20:00 uur
    Bron: http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/werkzaamheden-op-a28-bij-hoogeveen

HOOGEVEEN – Reist u dit weekend langs de spoortunnel in Hoogeveen? Houd dan rekening met extra reistijd.

Rijkswaterstaat is tussen vrijdagavond acht uur en maandagochtend zes uur bezig met werkzaamheden aan de spoortunnel.

Richting Zwolle
    Door de werkzaamheden is er geen verkeer mogelijk op de A28 richting Zwolle, tussen Fluitenberg en Hoogeveen. Automobilisten worden omgeleid met gele borden.

Richting Groningen
    Verkeer op de A28 richting Groningen heeft tussen Fluitenberg en Hoogeveen één rijstrook beschikbaar. Ook is de oprit Hoogeveen dicht. Er geldt een maximumsnelheid van zeventig kilometer per uur.

• De laatste beurs van 2014 weer prettig afgesloten met prachtige aankopen.

Een fantastisch initiatief die modelbeurs in Eefde, iedereen prettige feestdagen, een goede jaarwisseling en een creatief 2015 toegewenst !

• wel is de weg richting Zutphen nu omgebouwd in een soort van woonerf met kinderkopjesbestrating….. het parkeerterrein zag er trouwens uit alsof de Dakar rally er van start gaat 😉