Jubileummodellen: 5 jaar HO-Modelautoclub Nederland

MB 260 SE (foto Frank Schneider)

MB 500 SEL zwart (foto Frank Schneider)

“Ter gelegenheid van het vijfjarig bestaan van de club komen er ook speciale jubileumsmodellen. Na lang wikken en wegen is dit keer de keuze gemaakt een tweetal modellen uit te brengen: één om de start van de club te markeren en één om het vijfjarig bestaan te markeren. Het worden dit keer speciaal bedrukte Wiking-modellen: het eerste een nouveauté uit 1986 in de vorm van de MB 260 E en het tweede een nouveauté ui 1990 in de vorm van de nieuwe MB 500 SEL. Beide modellen komen in een speciaal bedrukte verpakking en in een beperkte oplage, op=op. …” (uit HO-Modelauto Berichten nummer 36 – 16 november 1991)

Fabrikant/bedrukker: Wiking/Geerligs
Merk: MB 260 E / MB 500 SEL zwart
Opdruk: ‘5 jaar 1986-1991’ op de motorkap;  ‘Ruilbeurs Arnhem’ op de zijkant
Opdruk doosjes: ‘HO-MODELAUTOCLUB NEDERLAND’ en ‘5 JAAR RUILBEURS ARNHEM’
Datum: december 1991
Oplage: ?

Hieronder een foto van het bericht in de rubriek ‘Bestuur’ van HO-Modelauto Berichten 36:

Uit HO-Modelauto Berichten 101: