HO-Modelautoberichten nummer 200

En daar is dan het jubileumnummer! Nummer 200! Wauw! In dit speciale nummer diverse leden die ingaan op HO-Berichten en/of hun lidmaatschap van de HO-Modelautoclub Nederland. Redactie en gastschrijvers hebben weer hun best gedaan om u heel veel leesplezier te geven. De volgende artikelen kunt u lezen in jubileumnummer 200:

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de ruilbeurs in december (deel 1), door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Eric-Jan Hartstra
  • Redactioneel – HO-Berichten 200, door Bennie van Meurs

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

0 gedachten over “HO-Modelautoberichten nummer 200

• Gisteravond de ene helft van Berichten 200 gelezen, vandaag de tweede helft. Beide keren heerlijk genietend in de tuin, 2 keer een avond genieten, van mooie artikelen en het mooie weer. Alle (gast)redacteuren bedankt voor jullie mooie artikelen (behalve die ene gast dan ;-)).

• Joop van Kleeff, Redactie gefeliciteerd met Berichten 200.
    Met veel plezier de ingezonden bijdragen gelezen en wat mij opvalt dat velen van ons met een trein baan zijn begonnen en door toevoeging van auto’s, enthousiast zijn geworden voor modelauto’s. Ik ben nog steeds met beide hobby’s bezig.