HO-Modelautoberichten nummer 198

Beloofd weer veel leesplezier in de donkere dagen rond kerst! Mocht u nog een uurtje over hebben, vertrouw dan nog eens uw herinneringen of anekdotes aan HO-Berichten toe ‘aan papier’. Zie de oproep van Bennie van Meurs voor nummer 200. Heeft u ideeën voor een bijdrage/artikel, meldt het de redactie! PS. Ideeën/artikelen mogen ook voor andere nummers zijn hoor. Bent u zelf meer een bouwer en geen schrijver? Er zijn clubleden die u graag helpen om een en ander op ‘papier’ te zetten.
Terug naar dit nummer: Ook dit nummer weer boordevol verschillende artikelen. Redactie en gastschrijvers hebben weer hun best gedaan om u heel veel leesplezier te geven. De volgende artikelen kunt u lezen in nummer 198:

• DAF 600 – het voorbeeld en het model van Brekina, door Rob Mooij en Eric-Jan Hartstra
  • Volvo P1900 Sport – in voorbeeld en als model van BoS, door Bennie van Meurs
  • Transport uit Dordt – met een Twents accent, door Harm Bos
  • Scania afrolcontainercombinatie Hagoort Transport Ridderkerk, door Rob Dobbe
  • Het knutselhok – Duits vakwerk, door Rob Theunissen
  • Caterpillar D7 bulldozer – gebouwd uit een kit van Artitec, door Rinze Wielemaker
  • Lading in zakken, door Bennie van Meurs
  • Deelgenomen aan…. Heavy Equipment Model Show 2017 – Burnley U.K., door Rinze Wielemaker
  • Clubreis 2017 – naar VDL in Hapert en het NCAD in Helmond, door Kees Stolk en Peter van Eerden
  • Wim’s kijk op… een nucleair transport, door Ricardo Bahnerth

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de ruilbeurs in september, door Bennie van Meurs
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de Modelbouwdag 2017 (deel 1), door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Eric-Jan Hartstra
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.