HO-Modelautoberichten nummer 182

Cover 182

Nummer 182 van HO-Modelautoberichten beloofd weer veel HObbyplezier! Ook nu weer 52 pagina’s met mooie artikelen over onze hobby! Op de voorkant van nummer 182 van HO-Modelautoberichten dit keer een nostalgisch plaatje. De redactie en overige medewerkers wensen u veel kijk- en leesplezier!

In nummer 182 kunt u de volgende artikelen lezen:

• Ford Transcontinental – voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • Wikings nieuwe containerchassis – voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • Spielwarenmesse 2015, een sfeerimpressie, door Bennie van Meurs
  • Commer Walk Thru – een revolutionaire besteller, door Rob Mooij
  • Een verhaaltje bij een….Arnhemse trolleybus uit de Oekraïne, door Paul Roerbag
  • 1-1-2, als elke seconde telt – Delftse hulpverleners in recordtijd ter plaatse, door Jeroen van der Ven
  • De Walther Yankee CB 3000 ARFF Crashtender, door Flip Makkinga
  • Verslag Algemene Ledenvergadering, Jan Jongman
  • Opruiming: jaargang HO-Modelauto Berichten voor 15 Euro!
  • Romar’s kijk op……werk aan het spoor, door Bennie van Meurs

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • De Praktijk – 46 jaar in de transportwereld, door Rinus Anker
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de decemberbeurs, door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs
  • MarktHOek – met vraag en aanbod van allerlei zaken op HO-Modelautogebied

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Dit nummer (en de overige nummers van 2015) krijgen leden van de HO-Modelautoclub Nederland toegestuurd. Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.