HO-Modelautoberichten 192

cover-192

Halverwege de maand december viel nummer 192 van HO-Modelautoberichten op de deurmat. Ben Veerbeek schreef bij de voorplaat onder andere: “Dit is dan tevens weer de laatste uitgave met het 30-jaar logo op de voorkant. Kan ik alvast weer gaan nadenken over het 35-jaar logo…” De redactie en overige medewerkers wensen u veel kijk- en leesplezier! In nummer 192 kunt u de volgende artikelen lezen:

• Range Rover MK1 – in voorbeeld en model, door Bennie van Meurs en Eric Vuyk
  • OPEL-modellen van Éditions ATLAS, door Jan Scholten
  • Vergelijking: Audi A4, BMW 3-serie en Mercedes-Benz C-klasse, door Laudy Konings
  • Transport uit Dordt – met een Twents accent, door Harm Bos
  • Tekeningen van Johannes Martens, door Flip Makkinga
  • Even voorstellen; Hille Cnossen
  • Klap-opzet-loepbril, door Rob van der Laan
  • Clubreis 2016 – naar Herpa en Fulda, door Gerard Middelkoop
  • Modelbouwdag 2016 – aflevering 10, door Arie van Urk
  • Nu nog makkelijker foto’s plaatsen…..op www.ho-modelautoclub.nl, door Jurgen Maassen
  • Het HO-promotiekrat, door Ruud Kortekaas
  • Jan’s kijk op… garagebedrijf De Haas in Apeldoorn, door Bennie van Meurs

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • De Praktijk – 46 jaar in de transportwereld, door Rinus Anker
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de septemberbeurs, door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs
  • MarktHOek – met vraag en aanbod van allerlei zaken op HO-Modelautogebied

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Dit nummer (en nummer 191 en alle nummers van 2017) bekijk dan de speciale jubileumaanbieding tot eind december 2016. Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

Eén gedachte over & ldquo; HO-Modelautoberichten 192 & rdquo;