HO-Modelautoberichten 189

Cover189

En daar is het volgende nummer van HO-Modelautoberichten! Redactie en gastredacteuren/leden hebben ook nu weer gezorgd voor 52 pagina’s met interessante artikelen! Op de voorkant van nummer 189 van HO-Modelautoberichten een fictief model van transportbedrijf Redder uit Staphorst, de foto werd gemaakt en digitaal bewerkt tot een nieuwe “realiteit” door Ben Veerbeek.
Zoals in het redactionele stuk van nummer 188 geschreven zullen we in de inhoudsopgave op deze site de linkjes vermelden die in de artikelen genoemd zijn. Dit alles om het u nog gemakkelijker te maken. We zijn uiteraard benieuwd of u deze extra service kunt waarderen, reacties zijn dus welkom.De redactie en overige medewerkers wensen u veel kijk- en leesplezier! In nummer 189 kunt u de volgende artikelen lezen:

• Rolls Royce Phantom 2003 – voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • Internationale Spedition Willi Betz – in voorbeeld en model, door Fred van der Horst en Bennie van Meurs
  • Bandlossercombinaties – gebouwd naar voorbeelden van AB Texel, door Leen Geert Polderman
  • Ruurd’s Fransozen – en hoe ze te bouwen, door Ruurd Schellaars en Bennie van Meurs
  • Snappers Strakke Sjouwers – modelvrachtauto’s naar Friese voorbeelden, door Flip Makkinga
  • Op Ontario’s wegen kom ik tegen….. Mack (deel 6), door Bert en Flip Makkinga
  • Transport uit Dordt – met een Twents accent, door Harm Bos
  • Thornycroft Tipper, door Wouter van den Heuvel
  • Rosenbauer New Panther – in voorbeeld en model, door Fokka van Calker
  • Trekkers kieken, door Bennie van Meurs
  • Horsch Leeb PT 270 – Zelfrijdende veldspuit in voorbeeld en model, door Jurgen Maassen
  • Intermodellbau 2016, door Flip Makkinga
  • Modelshow Europe 2016 – een verslag uit Ede, door Wout Kamsteeg
  • Hardenberg spoorstad – een evenement van MSG De Railspijker, door Bennie van Meurs en www.stadhardenberg.nl
  • Bericht van onze sHOwcoördinator – deelname aan clubpromotie, door Ruud Kortekaas
  • Dennis’ kijk op….het schuttersfeest, door Bennie van Meurs

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Voorzitterswoord, door Ron van der Velpen
  • De Praktijk – 46 jaar in de transportwereld, door Rinus Anker
  • Bennie’s Beursberichten – vanaf de ruilbeurs in december (deel 2), door Bennie van Meurs
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Redactioneel, door Bennie van Meurs
  • MarktHOek – met vraag en aanbod van allerlei zaken op HO-Modelautogebied

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? Dit nummer (en de overige nummers van 2016) krijgen leden van de HO-Modelautoclub Nederland toegestuurd. Het hele jaar door kunt u lid worden van de HO-Modelautoclub, u krijgt dan alle reeds verschenen nummers van het lopende jaar toegestuurd. U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.

0 gedachten over “HO-Modelautoberichten 189