HO-Modelautoberichten 161

Cover 161-site

In oktober 2011 is nummer 161 van HO-Modelautoberichten verschenen. Hieronder de globale inhoudsopgave, zoals:

• Tractoren van Porsche – voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • De praktijk, door Marcel Maassen
  • Even voorstellen: Arnold Tamminga
  • Chinees transport – deel 2, door Henk Meijer/Bennie van Meurs
  • 2 bijzondere bussen, door Flip Makkinga
  • Rondeau 357B van Spark – Voorbeeld en model, door Jan Scholten
  • Schuco modellen nader bekeken, door Marc Bodewes
  • Ecurie Ecosse racetransporter, (vertaling Wikipedia) en tekst door Marc Bodewes
  • M.A.N. TGX van Ligro Trading, door Flip Makkinga en Jeroen van der Hoeven

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Bennie’s Beursberichten, door Bennie van Meurs
  • Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen. door Flip Makkinga
  • Hollandse nieuwe – een overzicht van alle nieuwe Hollandse modellen samengesteld door Flip Makkinga
  • Nieuws – met een actueel overzicht van nieuwe modellen als ook aankondigingen, door Flip Makkinga
  • Column – Tijd, door Jeroen van der Ven

Ook dit prachtige nummer is weer samengesteld door de redactie en leden van onze hobbyclub.

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.