HO-Modelautoberichten 156

Cover 156-site

In december 2010 is nummer 156 van HO-Modelautoberichten verschenen. Hieronder de globale inhoudsopgave, zoals:

• De praktijk – avontuur, door Marcel Maassen
  • Even voorstellen: Henk van Olst
  • Modelbouwdag 2010 – Een sfeerimpressie, door Bennie van Meurs
  • Modellen van Jan Korte, door Jeroen van der Ven
  • Mobiele Eenheid en Rode Kruis, door Jeroen van der Ven
  • New Holland T7070 – van Siku Metall 1:87, door Bennie van Meurs
  • John Deere Harvester 1470E – in 1:87 van Siku, door Frank Schneider
  • Onder de loep: De  DAF modellen van herpa – Deel 1: De 3300/3600 Serie, door Ben Veerbeek
  • Promotiemodel Actros kipper, door Marc Bodewes
  • Model vergelijking: Kenworth W900/Peterbilt 389, Norscot vs Tonkin, door Bert & Flip Makkinga

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Nieuws – met een actueel overzicht van nieuwe modellen als ook aankondigingen, door Marcel Maassen
  • Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen, door Flip Makkinga
  • Bennie’s Beursberichten – waaronder de modelbouwdag, door Bennie van Meurs
  • Column – Volkswagen volgens Ganz, door Jeroen van der Ven

Ook dit prachtige nummer is weer samengesteld door de redactie en leden van onze hobbyclub.

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.