HO-Modelautoberichten 154

Cover 154-site

In augustus 2010 is nummer 154 van HO-Modelautoberichten verschenen. Hieronder de globale inhoudsopgave, zoals:

• De praktijk – vakantie, door Marcel Maassen
  • Afscheid Jan Scholten, door Marc Bodewes
  • Even voorstellen: Bennie van Meurs
  • New Holland verreiker – Norev, door Frank Schneider
  • Ombouw rapport Siku mobiele kraan, door Henk van de Sande
  • Voorbeeld en model: Joskin, door Jeroen van der Hoeven
  • Bennie’s ombouwberichten, door Bennie van Meurs
  • Voorbeeld ombouw/ombouw voorbeeld – Meer pk’s en meer assen trend in Zeeland, door Jeroen van der Hoeven
  • Onder de loep: Cushman 3-wheel scooter, door Fokko van Calker
  • BoekenHOek – ‘Jan de Rooy – Hart van Zand’, door Jeroen van der Hoeven
  • Nagekomen reactie: DAF met bijzondere asconfiguratie, door Henk van de Sande

En natuurlijk de vaste rubrieken:

• Kort Amerikaans – een overzicht van Amerikaanse HO-modellen. door Flip Makkinga
  • Bennie’s Beursberichten – waaronder de modelbouwdag, door Bennie van Meurs
  • Nieuws – met een actueel overzicht van nieuwe modellen als ook aankondigingen, door Marcel Maassen
  • Column – zomer, door Jeroen van der Ven

Ook dit prachtige nummer is weer samengesteld door de redactie en leden van onze hobbyclub.

Geïnteresseerd en heeft u dit nummer niet ontvangen? U kunt natuurlijk ook dit losse nummer nabestellen.