HO-modelautoruilbeurs 11 maart

Buiten wordt het al weer langer licht, we hebben de feestdagen al weer een tijdje achter de rug. Voor mij was de eerste maand van 2018 voorbij voor dat ik het door had en nu is februari ook al weer bijna voorbij.

Dat de tijd zo snel voor bij gaat is niet altijd even praktisch, soms heb ik het gevoel dat ik nergens aan toekom. Plannen die waren gemaakt zijn nog niet af en de volgende plannen zijn al weer gemaakt. Nou heeft het ook voordelen. Want als januari en februari voorbij zijn dan komt maart.

En in maart is het weer tijd voor de eerste ruilbeurs van het jaar van de HO-Modelautoclub Nederland en daar kijk ik weer naar uit. Het is altijd weer een gezellig weerzien van bekende, er is altijd wel weer een leuk modelletje te vinden en kom je komt dus altijd weer met wat leuks thuis.

Ook dit jaar weer zal er na de beurs de ledenvergadering worden gehouden, de gelegenheid voor u als lid u mening te geven en op te hoogte te blijven van het reilen en zeilen van de club. Alle leden zijn dus weer van harte uitgenodigd, zie ook het bericht ‘Kom 11 maart ook naar de Algemene Ledenvergadering‘.

Bent u nog geen lid maar wel bezoeker dan zou u eens moeten overwegen wel lid te worden, voor een relatief klein bedrag per jaar ontvangt u dan ook 6x per jaar het clubblad en dat is zeker de moeite waard.

Mocht u zelf nog eens wat willen verkopen dan kan dat natuurlijk ook, wij informeren u graag over de mogelijkheden (een tafeltje te huren of maximaal 10 modellen inleveren bij de inlooptafel).

Helaas is op deze beurs/datum Bennie van Meurs niet met zijn fototafel aanwezig. Modellen en diorama’s zullen dus even moeten wachten tot een volgende beurs.

Ik hoop u allen weer te mogen begroeten tijdens onze beurs 11 maart, dus zeg nu al vast tot dan.

Groet,
Sybrân, bestuurslid ruilbeurs HO-Modelautoclub Nederland

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 26-02):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
Hans Boshuizenvracht- en personenauto’s
Arie v/d BreevaartAWM  Brekina  Rietze bussen
Dik van BurenKibri bouwpakketten divers
Fokko van Calkerhulpverlening (modellen, kits, decals)
N. Dreesenpersonen auto en DAF vrachtwagen
Erik DrenthHerpa modellen
Gunter’s Car CompanyUSA modellen
Melle HaitsmaWiking modellen
hobbyscalepartsmodelbouw gereedschap / herpa onderdelen
HO-Modelautoclub Nederlandinlooptafel
Fred van der Horstschaal 1:87
Piet Hovingzwaailichtvoertuigen
H. de JongMatchbox, Wiking, Brekina
Jan Kolkmanboeken kibri bouwdozen
Rolf Kölnberger / CRR e.V.Wiking
Daniël Kortekaasmodelbouw benodigheden & Revell-verf
Andreas LehmannHerpa LKW und Feuerwehr
Veronica van der MeijdeResin kits en modellen en toebehoren
modelautoosAWM modellen
Frank MouwenWiking
R. Neihof
Hans OostdijckAWM automodellen
Jan OskamHerpa, AWM, diverse onderdelen
Posttrein PeterWiking, Ricko, Norev, Neo
O. RamakerVrachtwagens 1:87
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s, vooral VW/Opel
Schotpoortsponsoring Alpe d’HuZes
Twinkel TermuntenSiku 1:87
Gert Velthuizenonbekend
A. VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete standaard +
limiteerde modellen en losse
opleggers, trekkers, AWM + Herpa
Sybrân WiersmaZolderopruiming
G. WijnveldtBussen 1:87
Autominiaturen Van ZuthemHO-automodellen

… en nog enkele anderen.

Er zijn nog enkele tafels beschikbaar (vol=vol).

Voor de verzamelaar van HO-modelauto’s is deze beurs een absolute topper.

De zaal is open van 10 tot 14 uur.

Een breed aanbod van HO-modelauto’s en toebehoren is te vinden op de ruilbeurs.

Eén gedachte over & ldquo; HO-modelautoruilbeurs 11 maart & rdquo;