GEVARIEERDE BERICHTEN week 50 deel 1

Nieuwe aankondiging van WSI-Models: de grote Liebherr LTM 1750 in de uitvoering van “Wasel-Krane” komt 1e kwartaal 2018:

Deze MAN Van “Visbeen” met “ECS”-container is o.a. te vinden bij Schlüter:

Leden van de HCC-Club van Herpa hebben het jaarmodel vast al ontvangen: DAF XF van “Wirtz” met speciaal bedrukte oplegger:

Dit zijn de Herpa-modellen van de “Bayern Edition 2017”:

Ook wel los verkrijgbaar is de nieuwe Kugelmann strooi-installatie, dat ook te vinden is op de “Winterdienst”-MAN met sneeuwschuif:

Als het klopt zijn ook deze bouwkits van Kibri verkrijgbaar:

Eindelijk ook afbeeldingen van de Porsches van Schuco die nu in de handel zijn:

Her en der verkrijgbaar is ook dit wel zeer aparte kerstmodel van Busch:

Nog wat nieuwe modellen die bij Schlüter te vinden zijn, een militaire Arocs met Goldhofer van Herpa beladen met de “SAR”-heli van Schuco en een mooie DAF met container van “PCC”:

Weinert-Modellbau heeft nu ook een eigen shop waar o.a. de witmetalen kits van deze modellen verkrijgbaar zijn:

Misschien iets voor busliefhebbers, bij Der Spielzeugschotte zijn drie varianten van de MB O305 in de uitvoering van de “BVG Berlin” (toen nog alleen West-Berlin) gemaakt door Rietze:

Ook drie busvarianten bij het Bulli-Kontor maar dan op basis van de MB O307 van Brekina in de ‘Bahnbus”-serie:

Weer wat nieuw intermodaal werk van Roco:

Na al die sneeuw is dit wel een leuk sfeerplaatje van CMW;

0 gedachten over “GEVARIEERDE BERICHTEN week 50 deel 1