GEVARIEERDE BERICHTEN week 41 deel 2

Binnenkort ook in uw ’theater’:

Wel nu verkrijgbaar van Brekina deze twee Skoda/LIAZ 706 met opdrukken en de MB naar Argentijns voorbeeld:

Nieuw Xtra-model van Herpa:

Mooie nieuwe modellen in het sortiment van Schlüter:

En ook heel aardige basismodellen:

Nog een nieuwe bus van Iconic Replicas:

Leuke modellen voor melktransport van Weinert, een NAG-Büssing 5000 met melktanks in de laadbakken; die melktanks zijn ook los verkrijgbaar of in combinaitem et een landbouwaanhangertje:

Leuke Bobcat minilader is er van Tommasoner Art Models:

Volgens Modeltreinexpress binnenkort al verkrijgbaar, volgens Walthers pas begin volgend jaar, de typische UPS bestelwagens die ook wel hier in Nederland rijden in een oudere en meer moderne uitvoering:

Dat model doet me overigens denken aan een model van jaren geleden, dat zonder ruiten en opschriften verkrijgbaar was, decals waren apart. Nu zitten er wel ruiten in.

Opmerkelijke modellen in de Polzieimodelle-Shop zijn deze “Polizei”- en “Police”-versies van de Hummer van Roco Minitank zeker:

Nieuwe kleinseriekits aangekondigd door RPM87:

In vervolg op het verhaal over de Oosteuropese N12CH koeloplegger, deze is er ook al als resin model van Master Modell Brno:

Tenslotte een raadplaatje, wat is dit voor een prototype van een nieuwe en forse truck?

0 gedachten over “GEVARIEERDE BERICHTEN week 41 deel 2

• Het lijkt wel heel veel op een Volvo FH, maar dat zal het vast niet zijn. Nieuwe DAF XF? Of facelift FH?

• Danielkortekaas zegt:

Ik vind het raadplaatje sterk lijken op een Renault T. En aangezien die ook alweer een paar jaar oud is mag die wel geüpdate worden

• Lijkt mij ook het meest voor de hand liggend, Daniel. Volgens mij is de voorkant van de Renault T niet helemaal in de smaak gevallen.
    Overigens staat er ook een nieuwe Iveco Stralis in de startblokken.
    En Paccar/DAF zal ook vast wel met iets nieuws bezig zijn.

• Heeft wel veel Volvo-/Renault-stijlkenmerken, facelift voor beide?
    Een Turkse Ford? Lijkt me een ‘broodje-aap-verhaal’.

• Het is een nieuwe IVECO… dat is al duidelijk, ook te herkennen aan het fragiele beugeltjes rechts naast en onder de tank en vooral de AdBleu tank wat vergelijkbaar is met de lichtere IVECO types… Daf is het sowieso niet… daar zal nog wel een facelift voor komen.. en Mercedes, Volvo en Renault zijn te nieuw voor een update met veel nieuwe wijzigingen..

• Van 87RPM:
    87I-025 1970 Alfa Romeo Montreal
    87I-024 1969 Iso Grifo 7 Ltr.
    87I-023 1960 Maserati 3500 GT coupe
    87US-035 1975 Ford Gran Torino Brougham