Willy's Coupe

Home Forums Personenauto’s Willy's Coupe

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #8968
    djdutch
    Deelnemer

    Heb een tijdje terug een kitje van een willy’s coupe gekocht, had toen al een kleur in gedachten maar doordat ik niet de juiste primer had is het blijven liggen.

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Omdat ik de bumpers weg laat moet ik ook deze sleufjes dicht maken waar normaal de chassis balken naar de bumper doorheen lopen en waar dus ook de body op rust.

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Op deze foto is te zien wat het originele model is en wat ongeveer de bedoeling is het wordt een leuke street rod, en ook ik kies voor de kleur geel.

    Image and video hosting by TinyPic

    hier is te zien dat (of juist niet) dat de sleufjes zijn afgewerkt

    Image and video hosting by TinyPic

    Hier heb ik gaatjes geboord waar ik stukjes draad in heb gestoken waar later de wielen op verlijmd gaan worden.

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Op de laatste foto’s alles even op en in elkaar gezet ik heb ook van een stukje resin een luchtscoop gemaakt, ben benieuwd wat jullie van de scoop vinden en natuurlijk van de rest

    Gr DJ

    #8969
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Mooi kitje wel…. 😆

    #8983
    djdutch
    Deelnemer

    Ja haha waar zou het vandaan komen 😉 mare wat vind je van de airscoop en de nieuwe wielen ?

    Gr DJ

    #8984
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Ach, ieder z’n ding Denny…
    Ik kan daar niet over oordelen.

    #8985
    djdutch
    Deelnemer

    waarom niet ? kitje standaard laten is ook zo saai 😛

    #8986
    Marc
    Deelnemer

    Vind de velgen niet goed passen bij dit model maar heb ook geen suggestie voor andere velgen. Maar wellicht wordt het wel leuk met een extreme kleur daarvoor, bv paars metallic met zilver?

    #8988
    djdutch
    Deelnemer

    Hey Marc,

    Hij wordt knal geel en de kleur van de velgen ben ik nog niet over uit.
    Als het aan mij gelegen had had ie een paar echte amerikaanse velgen gekregen van die diepe maar helaas zijn die niet zo makkelijk te vinden.

    Gr DJ

    #9004
    primaspul
    Deelnemer

    amerikanen van monogram/herpa hebben denk ik wel geschikte velgen

    #9005
    djdutch
    Deelnemer

    Monogram valt al af aangezien dat meestal van die harde plastic wielen zijn waar een gat in zit voor de as.
    En ook bij herpa heb ik nog niet echt iets kunnen vinden.
    Heb ook wat rondgekeken bij pitstop87 mooie velgen maar nog niet wat ik zoek dus denk dat ik het voorlopig op deze hou.
    De velgen die ik nu heb zijn ook van herpa komen uit een setje met diverse velgen, het mooie van deze velgen vind ik de losse echt rubbere bandjes zodat de velgen ook heel makkelijk zijn te spuiten.

    DJ

    #9006
    primaspul
    Deelnemer

    nog een andere optie: trident heeft ook losse velgen. setje met verchroomde velgen in twee types (spaakwielen en velgen met gaten) op de site van trident staat een foto

    #9007
    Marc
    Deelnemer

    Ik bedoelde paars met zilver velgen (dus duo kleur op de velgen). Paars met geel doet het altijd goed. Diepe velgen kan je ook zelf wel maken met een buisje met een hart van een andere velg, wel veel werk maar kan wel. Zit je alleen met de band erom heen, of twee banden doorsnijden en aan elkaar plakken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.