Pinzgauer

Home Forums Algemeen/bouwtips Pinzgauer

Tags: 

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #13194

    Ik ben een beetje gek van die leuke, aparte Pinzgauer wagentjes (foto volgt nog). Ben ik de enige of zijn er meer HOmodelautovrienden/-vriendinnen die daar wat meer me hebben dan “er eentje bij hebben voor de leuk”? Genoeg mensen voor een “Special Interest Groep”? Ik hoop het, laat even wat weten en wie weet komen we elkaar tegen op een Pinzgauerdag….
    Groet,
    Gert

    #13228
    Frank Schneider
    Deelnemer

    Ik heb er 2, van Roco:

    Het zijn een soort mini-Unimogjes uit Oostenrijk. Ze worden/werden gemaakt bij Steyr-Daimler-Puch als landbouw- en legervoertuig.

    #14970

    Hoe heb je die foto er dan op gekregen, er zou toch gewoon een knopje moeten zijn om dat te uploaden?? Ik snap helemaal niks van die instructie bij het begin van het forum. Hoe weet tinypics nu dat de foto hierheen moet?

    #14973
    Webmaster
    Sleutelbeheerder


    Op verzoek van Gert Veldhuizen bovenstaande foto geplaatst.

    #14988
    Frank Schneider
    Deelnemer

    @Dash58:
    Bij die instructie ( https://www.ho-modelautoclub.nl/forums/topic/hoe-post-ik-een-foto/ )
    staat de informatie die jij zoekt onder de kop ‘Share this image’:
    Je ziet daar een regel (zwart) gehighlited staan.
    Simpel gezegd zet je in je tekst IMG tussen rechte haken om het plaatje/de foto (een IMaGe) te openen en /IMG tussen rechte haken om het plaatje te sluiten, daartussen komt de (pad)verwijzing naar de foto (dit is natuurlijk een voorbeeld; het kan ook naar een andere openbaar album – zoals mijnalbums – verwijzen).
    Als je op verzenden drukt komt dan de foto in je verhaal.

    #14989
    Frank Schneider
    Deelnemer

    Voorbeeld:
    als ik bij imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-LKLXSOG3-D.jpg/img
    De teksten img en /img tussen rechte haken zet komt er een foto te staan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.