Opmerkingen over forum

Home Forums Off-topic Opmerkingen over forum

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #843
    Erik-Jan
    Deelnemer

    ik vond het forum ook wel wat wennen, maar het werk helemaal niet zo verkeerd !

    t.o.v. het vorige forum mis ik wel de functie om snel in een lijstje te zien wat er toegevoegd is aan het forum qua reacties e.d.

    daarentegen werkt de edit-mode goed, en ook reacties per email komen goed door als er iets iets toegevoegd op een topic…

    #869
    Griffendahl
    Deelnemer

    Als het goed is zou het probleem met de ‘rare tekens’ dat voorkomt bij het bewerken van een post nu verholpen moeten zijn 🙂

    #901
    Dickje
    Deelnemer

    Ik ben het met Erik-Jan eens dat het ontbreken van een lijstje o.i.d. van recente toevoegingen node gemist wordt. Het is nu tamelijk onoverzichtelijk. Ik betrap mezelf er op dat ik het forum regelmatig over sla.
    Ik prefereer nog steeds de oude lay-out.

    #994
    Erik-Jan
    Deelnemer

    prettige ontwikkeling op de nieuwe site !

    ik zie dat er nu ook een lijstje op de homepage staat met nieuwe forumberichten !!

    stap voor stap wordt de site vervolmaakt 😉

    #995
    Griffendahl
    Deelnemer

    We doen ons best, zoals je weet is Rome ook niet in 1 dag gebouwd 🙂

    #1025
    Marco Bekhof
    Deelnemer

    Het ‘bouwen’ heeft effect. Ik moet wel even omschakelen, omdat ik gewend was in het oude forum dat de nieuwtjes daar door Jan S. werden geplaatst. Die miste ik nu telkens, doordat ik telkens naar het forum ging.
    Nu maar even aanleren om naar de homepage te gaan. Zie je (bijna) alles in 1 overzicht. Komt allemaal wel goed 🙂

    #1026
    Griffendahl
    Deelnemer

    Je kunt jezelf ook abonneren op de RSS feed, je kan dan het nieuws op je persoonlijke googlepagina, mobiel, etc… instellen.

    #1115
    Arnold
    Moderator

    Jurgen,

    Is het mogelijk om de optie ‘inloggen/uitloggen’ rechtsbovenin de menubalk te zetten?

    groeten,

    Arnold

    #1131
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Arnold,

    zo beter?

    Groet,
    Jurgen

    #1142
    Arnold
    Moderator

    Dit is beter als je op de home-pagina start, maar als ik melding krijg van een reactie, krijg ik een ‘dieplink’ en start ik niet op de homepagina.
    Kan het niet in de balk waar nu in staat:
    ‘Home’ ‘Modelbouwdag’ ‘Ruilbeurs’ ‘Clubblad’ ‘Forum’ ‘Over ons’

    #1143
    Griffendahl
    Deelnemer

    Dat is helaas niet mogelijk, maar als dat je probleem is moet je gewoon bij de eerste keer inloggen het vinkje zetten bij ‘Deze gegevens onthouden’, dan word je automatisch ingelogd en zijn die deeplinks ook geen probleem meer.

    #1169
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    En komt ook de vermelding van leden die “on-line” zijn, weer terug?
    Dat kan wel eens gemakkelijk zijn.

    #1183
    Griffendahl
    Deelnemer

    We zijn dit aan het onderzoeken, ik kan niks beloven maar als we de mogelijkheid hebben gaan we dit zeker terugbrengen 🙂

    #1220
    Joske
    Deelnemer

    Nee joh is helemaal niet gemakkelijk… jij bent gewoon nieuwsgierig Cor wie er online is 😛

    #1223
    Marc
    Deelnemer

    Is het mogelijk om op de voorpagina de naam van de schrijver van een post niet te tonen? (laatste forumberichten gedeelte) Scheelt weer ruimte en de regels worden overzichtelijker.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.