Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september

Home Forums Agenda/Evenementen Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #8902
    Pim van Leeuwen
    Deelnemer

    Ben je nog geen lid dan?
    Gauw doen, zou ik zeggen!

    #8903
    djdutch
    Deelnemer

    Nee dat heeft voor mij niet echt veel zin en is momenteel financieel ook niet haalbaar
    Ik snuffel altijd wel even in het blad maar ik bouw voornamelijk Amerikaans en diorama’s en daar staat meestal niet veel van in maar lijkt me leuk eens iets te laten zien vandaar mijn vraag

    DJ

    #8904
    Ben
    Deelnemer

    “Moet je ook lid zijn van de club om je in te schrijven”

    Beste djdutch en andere niet-leden,
    Het is inderdaad wel de bedoeling dat je lid bent om aan de modelbouwdag mee te doen. Dat is nu een van de voordelen van het lidmaatschap van onze club. Natuurlijk ben je wel van harte welkom op deze modelbouwdag, al was het maar om je als lid op te geven en te zien waartoe de andere leden met betrekking tot modelbouw op HO-Schaal allemaal in staat zijn. Niet alleen hier, maar ook in ons geweldig clubblad “HO-Modelautoberichten” doen we regelmatig verslag van de prestaties van onze leden. Dus wat let je, wordt lid en schrijf je in voor deze geweldige dag.

    Gr. Ben Veerbeek

    #8923
    Marc
    Deelnemer

    Hoi DJ,
    lid zijn is geen vereiste maar wordt wel gewaardeerd 😉 . Je kan je gewoon via deze site opgeven.
    Gr,
    Marc

    #8929
    djdutch
    Deelnemer

    Dat zijn dubbele berichten wel lid geen lid ……

    DJ

    #8931
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Dat gooien we in de groep…. 😆

    #8932
    Ben
    Deelnemer

    Beste mensen.
    Nu zit ik wel met een probleem, als Marc gaat schrijven dat je geen lid hoeft te zijn en je volgens Cor het maar in de groep moet gooien. Hetgeen ik bij deze dan maar doe;

    Vanaf nu dus iedere forumbezoeker mee laten doen?

    Wat mij persoonlijk overigens niet uitmaakt, maar volgens mij gaat dat wel ten koste van het bestaansrecht van de club. Wij organiseren dit soort evenementen voor de LEDEN en het moet niet- leden trickeren om lid te worden. En we kunnen dit ook alleen maar organiseren op grond van het feit dat we leden hebben, die het uiteindelijk mogelijk maken om dit te organiseren, want het wordt met hun lidmaatschapsbijdrage betaald, evenals het Clubblad, deze site/forum en de Ruilbeurs…

    Alternatief; Niet-Leden betalen 15 Euro om mee te doen.

    Overigens wil ik hier nog wel vermelden dat er op UITNODIGING niet-leden aan dit evenement kunnen deelnemen, maar dat recht van uitnodiging ligt bij de organisatie.

    Gr. Ben Veerbeek

    #8935

    Voor de duidelijkheid:
    Deze Modelbouwdag wordt georganiseerd door de HO-Modelautoclub Nederland, in de persoon van Ben Veerbeek. Via ons clubblad wordt men uitgenodigd zich in te schrijven, houdt dus in dat deelname alleen voor leden geldt. Het staat de organisatie vrij om eventueel niet-leden uit te nodigen, dit gaat dan in samenspraak met het bestuur.
    De bezoekersentree is gratis, dus iedereen is welkom om te komen kijken, enthousiast te raken en dan alsnog lid te worden.

    Namens het bestuur,
    Ron van der Velpen
    voorzitter.

    #8936
    djdutch
    Deelnemer

    Dat is jammer, als suggestie zou ik zeggen maak bij het invulformulier van de modelbouwdag een *verplicht veld met lidmaatschapsnummer.
    Ik ben dan helaas financieel niet in de mogelijkheid die kant uit te komen maar wil in de toekomst wel wat vaker bijdrager worden op het forum vooral in de vorm van mijn USA modellen.

    DJ

    #8937
    Marc
    Deelnemer

    Excuus aan DJ en Ben, ik had niet gezien dat er al een tweede pagina met reacties was. Sorry voor de verwarring. Beschouw mijn reactie svp als niet geschreven.

    Groeten,
    Marc

    #8938

    @djdutch: jammer dat je niet in de gelegenheid bent om langs te komen. Bijdragen op het forum zijn altijd welkom.

    @Marc
    : geen punt.

    #8939
    djdutch
    Deelnemer

    Ik vind het altijd mooi om te laten zien wat er allemaal mogelijk is in H0, maar bijna €80 euro om mensen iets te laten zien dat gaat helaas weg gewoon niet.

    DJ

    #8940
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Kijk nu hebben we duidelijkheid.
    Ik hoop dat Denny in de toekomst wel lid gaat worden.
    Het zou zonde zijn als dit voorbij zou gaan.
    Trouwens, er komt steeds meer Amerikaans nieuws in het blad.
    Ook komen er steeds meer nieuwe modellen naar Amerikaans voorbeeld.

    #8941
    arie van urk
    Deelnemer

    Waar bereken jij die 80 euro DJ ??

    #8942
    djdutch
    Deelnemer

    Hallo Arie,

    Lid worden €35 brandstofkosten heen en terug +/- €45

    DJ

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Het onderwerp ‘Modelbouwdag HO-Modelautoclub 28 september’ is gesloten voor nieuwe reacties.